Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم بابت مرگ دلخراش ساموئل بسیار متاثر شدیم. شب خوب ما با شنیدن این خبر تلخ شد. باور کردنی نیست که این بازیکن با اخلاق دیگر در بین ما نیست. روحش شاد و یادش گرامی باد.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: جریان بازی و نتیجه آن طوری بود که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از دقیقه اول بر جریان بازی مسلط بودیم و مزد برتری مان را هم گرفتیم. 

عضو کمیته فنی آبی پوشان ادامه  داد: شفر شناخت خوبی از ذوب آهن داشت و آگاهانه از نقاط ضعف این تیم استفاده کرد و نقاط قوت ذوب آهن را کور کرد. تنها گلی هم که از ذوب آهن دریافت کردیم اتفاقی بود وگرنه ذوب آهن نمی توانست به استقلال گل بزند. 

نوری در خصوص خشونتی که در بازی به چشم می خورد گفت: به اعتقاد من جوی که طی هفته گذشته در فضای مجازی راه افتاد باعث شد تا این بازی هم در نهایت به خشونت کشیده شود. فقط خدا را شکر که در این بازی بازیکنی آسیب جدی ندید. تنها شکستگی سر جابر انصاری بود که آن هم به خیر گذشت.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص برنامه های این تیم در دوران آماده سازی گفت: شفر برنامه شسته و رفته ای برای فصل جدید دارد. همه چیز مشخص است و انشاءالله ما با یک دورخیز مناسب برای فصل بعد آماده می شویم. این را می دانیم که کار اصلی مان تازه از الان شروع شده چون سطح توقع از تیم بالا رفته و این موضوع کار ما را سخت می کند.

مدافع سابق آبی پوشان در خصوص شانس این تیم برای قهرمانی در آسیا گفت: نباید خودمان را فریب دهیم. برای آن که تیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را داشته باشد باید در فصل نقل و انتقالات تقویت شود. ما باید بازیکنانی بگیریم که برخی از مناطق زمین را تقویت کنیم. شفر خودش بهتر از همه می داند در کدام پستها نیاز به بازیکن است و این کمبودها را برطرف می سازد. 

نوری در خصوص احتمال برخورد با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: گویا هواداران ما دوست دارند که در این مرحله به پرسپولیس بخوریم. هرچه که قسمت باشد همان می شود اما راستش را بخواهید من هم به شخصه بدم نمی آید که حریف مرحله بعدی ما پرسپولیس باشد. 

کد خبر 4298584 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانی فوتبال آسیا محمد نوری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا انتخابی تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران تیم الجزیره امارات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال الجزیره امارات امیر قلعه نویی لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!

هرنان کرسپو، اسطوره فوتبال آرژانتین «قاتل تیم‌های متمول سعودی» لقب گرفت.

به گزارش فارس، هرنان کرسپو، اسطوره فوتبال آرژانتین و مربی العین امارات با حذف النصر و الهلال پروژه فوتبالی عربستان را با شکست مواجه کرد.

کرسپو دو تیم گران قیمت سعودی با ارزش 385 میلیون یورو را در لیگ قهرمانان آسیا کنار زد.

العین در مرحله یک چهارم نهایی النصر را به همراه کریستیانو رونالدو مغلوب کرد و شکست بزرگی برای تیم پرستاره ریاض رقم زد.

شاگردان کرسپو شب گذشته یک تاریخ سازی جدید را انجام دادند و الهلال گران ترین تیم تاریخ فوتبال آسیا را در نیمه نهایی حذف کردند و راهی فینال شدند.

سرمربی آرژانتینی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا با هدایت الدحیل قطر مغلوب پرسپولیس شد و از مرحله گروهی حذف شد و از سمتش برکنار شد تا سرخ پوشان پایتخت سهمی در انتقال این مربی به العین داشته باشند.

براساس گزارش سایت ترانفسر مارکت، هرنان کرسپو در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت العین از هر بازی، 2 امتیاز کسب کرده و در 8 بازی 5 برد، یک تساوی و 2 باخت آورده تا جزو 4 مربی موفق آسیا شود.

شبکه ESPN می نویسد که کرسپو به «قاتل تیم های متمول سعودی» در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد و العین را نزدیک به دومین قهرمانی اش در آسیا کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شکست سنگین استقلال مقابل العین پوست العین قبل از سفر به اصفهان کنده شد!

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد