Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@02:31:26 GMT

ظریف ارتحال حجت الاسلام طباطبایی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۶۸۱۰

ظریف ارتحال حجت الاسلام طباطبایی را تسلیت گفت

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی ارتحال حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی را تسلیت گفت. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی ارتحال عالم وارسته و معلم اخلاق حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: ضایعه ارتحال عالم جلیل‌القدر، معلم اخلاق و انسان وارسته مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بیت محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم. 

فقدان این پیر فرزانه و عالم با اخلاق و یار دیرین حضرت امام (ره) و رهبری معظم انقلاب که در طول عمر پر برکت خود همواره در مدارحق و مسیر اعتدال قرار داشت، ضایعه‌ای اسفبار و ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه تشنه مدارا، اخلاق و میانه روی امروز ماست.

اینجانب ضمن آرزوی صبر و اجر جزیل برای بازماندگان و دوستداران و شاگردان آن مرحوم، علوّ درجات را برای ایشان در جوار رحمت حق و صاحب این ماه عزیز از خداوند متعال مسئلت می‌کنم. 

انتهای پیام/

R1396/P1396/S8,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ظریف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ظریف ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند

یک دستگاه خودرو تیبا به دلیل واژگونی دچار حادثه شد که در آن چهار نفر مصدوم شدند و یکی از سرنشینان فوت شد. - اخبار استانها -

سیدحسین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد، اظهار داشت: عصر روز گذشته به دنبال اعلام یک حادثه رانندگی در محور هرابرجان – توتک، تیم‌‌های امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه که در 10 کیلومتری توتک رخ داد، یک دستگاه خودرو تیبا دچار واژگونی شده بود و سرنشینان آن دچار حادثه شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد از اعزام دو کد امدادی اورژانس به محل حادثه خبر داد و افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان حادثه در پی شدت جراحات جان خود را از دست داد.

طباطبایی تصریح کرد: چهار سرنشین دیگر این حادثه هم توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • ببینید | جمله خاص پادشاه عربستان درباره غرور ایرانی‌ها به صدام به روایت ظریف
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد