Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@12:01:26 GMT

برپایی مراسم باشکوه مناجات خوانی در حرم رضوی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۶۸۱۹

برپایی مراسم باشکوه مناجات خوانی در حرم رضوی

در شب‎های ماه مبارک رمضان،‌ برنامه مناجات خوانی با حضور مداحان و ذاکران کشوری در رواق امام خمینی(ره) در حرم رضوی برگزار می‏‌شود.

ایران آنلاین / حجت الاسلام « سیدجلال حسینی»، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: این ویژه برنامه‎ها با برپایی مراسم باشکوه مناجات خوانی در حرم رضوی و با حضور مداحان معروف کشوری و مجاوران و زائران از ساعت 12 ظهر تا 2 و 30 دقیقه بامداد در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه مناجات‌خوانی در شب‏‌های ماه مبارک رمضان افزون بر رواق امام خمینی(ره) در رواق «دارالهدایه» و مسجد «صدیقی‏‌»ها نیز دایر است./ خبرگزاری صداو سیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش از ظهر جلسه هماهنگی های مدیران شهرداری منطقه برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب برگزار شد.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه با بیان این که نمایشگاه کتاب بر اساس سنوات گذشته، امسال هم در مصلی برگزار خواهد شد گفت: با توجه به این مساله لازم است تمامی همکاران نهایت همکاری و مساعدت خود را با سایر نهادها برای برگزاری بهتر نمایشگاه، داشته باشند.

او گفت: به هر محل برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی امام خمینی(ره) برای برگزاری نمایشگاه نیاز به آماده سازی دارد و شهرداری منطقه هفت به نمایندگی از شهرداری تهران بخشی از وظایف مربوط به آماده سازی در این زمینه را بر عهده دارد و باید در زمان مقرر مصلی به صورت آراسته و آماده در اختیار برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب قرار گیرد.

وی با اشاره به حجم ترافیک در معابر اطراف مصلی در زمان برگزاری گفت: لازم است هماهنگی های لازم بین شهرداری و سایر نهادها برای تامین ناوگان حمل و نقل شهری برای مخاطبان این نمایشگاه و نیز تامین پارکینگ برای خودروها فراهم شود.

شهردار این منطقه با اشاره به برگزاری نمایشگاه در سال قبل گفت: نمایشگاه کتاب در سال قبل با توجه به محدودیت ها و فرصت کوتاه آماده سازی از مراسم عید فطر تا آغاز نمایشگاه به اذعان همه کارشناسان به خوبی برگزار شد و باید کاری کنیم که نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل بهتر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید
  • پاسخگویی ۸۳ کارشناس احکام، عقاید و قرآن به بیش از ۳ هزار تماس مردمی در حرم رضوی