Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،مسئول نیروی انسانی بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق کشور گفت: طی 13 روز اخیر خدمات رایگان دندانپزشکی به 737 نفر از ساکنان شهرک قدس در حاشیه شهر مشهد ارائه شد.
سرهنگ پاسدار حسن حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مبلغ هزینه شده برای این تعداد را 357 میلیون و 800 میلیون ریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در اجرای این طرح 20 دندانپزشک و 23 دستیار دندانپزشک حضور داشتند افزود: بیشترین خدمات ارائه شده به ترتیب مربوط به کشیدن دندان، معاینه و ترمیم دندان بوده است.
وی گفت: در این مدت 21 جراحی لثه و 27 فقره عصب کشی و درمان ریشه به وسیله دندانپزشکان انجام شد.
سرهنگ حسینی افزود: تیمهای پزشکی و دندانپزشکی در قالب گروههای جهادی به مناسبت های مختلف به حاشیه شهر اعزام می شوند.
وی اظهار کرد: افراد محروم و نیازمند به وسیله پایگاه های تابعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر و با همکاری حوزه سه این ناحیه شناسایی و معرفی شده و خدماتی از جمله معاینه، ترمیم سطحی، کشیدن دندان، جرم گیری، عصب کشی و خدمات دندانپزشکی اطفال را به صورت رایگان دریافت می کنند.
وی گفت: یونیت های دندانپزشکی مزبور در حسینیه حضرت رقیه (س) شهرک قدس مشهد استقرار داشتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گزارش خبر خبرگزاری صدا سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شبکه‌ دامپزشکی جرقویه با اشاره به تداوم اردو‌های جهادی دامپزشکی در سطح شهرستان گفت: در این مرحله بیش از ۱۰۰ هزار دام سبک عشایر ایل عرب جرقویه و دام و طیور روستائیان رایگان بر علیه بیماری‌های تب برفکی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبله و تب مالت واکسینه شده اند.
قربانعلی عرب جعفری افزود: در این اردوی دو روزه ۲ گروه ۴ نفره از شبکه دامپزشکی جرقویه خدمات رایگان ارائه کردند، علاوه بر دام و طیور، سگ‌های گله نیز بر علیه بیماری هاری واکسینه شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


عرب جعفری افزود: با توجه به آغاز کوچ عشایر ایل عرب جرقویه به مناطق ییلاقی استان اصفهان و استان‌های همجوار، تمام دام‌های عشایر به صورت کامل در این طرح تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند.
اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در سال گذشته حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مورد خدمت رایگان در قالب اردو‌های جهادی به عشایر و روستائیان استان ارائه داده است.

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است