Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس با اشاره به وقایع رخ داده در شهرستان کازرون و تحرکات عوامل ضد انقلاب و گروه‌های معاند جهت سوءاستفاده و تحریک مردم این شهرستان بر این نکته تأکید کرد که اوضاع این شهرستان تحت کنترل است.
وی با تأکید بر اینکه قطعاً کسانی که افراد را برای انجام چنین اقداماتی تحریک کرده‌اند، هواخواه و طرفدار مردم شهرستان کازرون نیستند، افزود: تجمع اخیر برخی افراد در کازرون غیرقانونی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تبادار با یادآوری اینکه درگيري‌هاي پراكنده‌اي همچنان وجود دارد اما شرایط تحت كنترل است، از شهروندان درخواست کرد که نسبت به اخبار منتشر شده پیرامون این حوادث در شبکه‌های مجازی و برخی شبکه‌های خارجی اعتنا و اعتماد نکنند و اخبار صحیح را تنها از طریق خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس سیاست و اقتصاد اسماعیل تبادار اوضاع کازرون عوامل ضد انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • گسترش فرهنگ جهادی از کار جهادی مهم‌تر است
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم