Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@05:10:39 GMT

وال‌استریت اندکی افت کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۷۴۷۸

وال‌استریت اندکی افت کرد

پنج‌شنبه شب، در حالی‌ که سرمایه‌گذاران با بالا گرفتن تنش‌های تجاری و افزایش قیمت نفت، درگیر هستند، وال‌استریت روز پرنوسان خود را با اندکی افت به پایان رساند.

به گزارش رویترز، پنج‌شنبه شب، در حالی‌ که سرمایه‌گذاران با بالا گرفتن تنش‌های تجاری و افزایش قیمت نفت، درگیر هستند، وال‌استریت روز پرنوسان خود را با اندکی افت به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، میانگین صنعتی داوجونز ۵۴.۹۵ واحد یا ۰.۲۲ درصد افت کرد و به ۲۴۷۱۳.۹۸ واحد رسید.

اس‌اندپی ۲.۳۳ واحد یا ۰.۰۹ درصد افت کرد و به ۲۷۲۰.۱۳ واحد رسید.

کامپوزیت نزدک ۱۵.۸۲ واحد یا ۰.۲۱ درصد رشد کرد و در ۷۳۸۲.۴۷ واحد بسته شد.

اظهارات ترامپ در مورد این که چین در تجارت بسیار لوس شده است، تردیدهایی را در مورد تلاش‌های او برای جلوگیری از یک جنگ تعرفه‌ای بین بزرگترین اقتصادهای دنیا، به وجود آورد و اضطراب سرمایه‌گذاران در مورد به نتیجه نرسیدن دور دوم مذاکرات تجاری رده بالای بین دو کشور را افزایش داد.

جیم بل، مدیر ارشد مشاوران سرمایه‌گذاری بل، در اوکلند، می‌گوید: من معتقدم این آشفتگی تجاری، مطمئنا بر حال‌ و هوای بازارها تاثیر می‌گذارد و این، در حال تبدیل شدن به یک معضل واقعی است؛ تجارت‌های آمریکایی در حال آسیب دیدن هستند. مشکل تعرفه‌ها این است که همیشه بد هستند، همیشه هزینه تمام شده همه چیز را افزایش می‌دهند و مشاغل را بیشتر از این که ایجاد کنند، از بین می‌برند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت نفت وال استریت دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو بررسی‌های نامحسوس انجام گرفته و گزارشات واصله تغییر غیرمنطقی و معناداری در حوزه قراردادهای اجاره در سطح شهر خصوصاً در واحدهای تجاری هسته مرکزی شهر مشاهده می‌شود.

وی اضافه کرد: صرف نظر از مسائل اقتصادی روز و تورم موجود که تأثیر مستقیم بر این مقوله دارد، ردپای برخی جریانات و دلالان و مشاورین املاک مجاز و غیرمجاز در این تغییر غیرمنطقی مشاهده می‌شود، که در نهایت منتهی به تضییع حقوق مردم به عنوان مصرف کنندگان نهایی و نارضایتی از عملکرد شرکت‌های مرتبط خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بررسی‌های میدانی و شناسایی افرادی که در این حوزه به عنوان اخلالگر نظام اقتصادی فعال هستند، توسط ضابطین قضائی خبر داد و گفت: با احراز هرگونه اتهام، متهم یا متهمان دستگیر شده و وفق موازین قانونی برخورد جدی و بدون اغماض از سوی دستگاه قضائی با اخلالگران در حوزه اجاره املاک و مستغلات انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6082166

دیگر خبرها

  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و تاجیکستان تشکیل می‌شود
  • آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان
  • حریق واحد تجاری در حیدرآباد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • ارزش مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • حجم مبادلات تجاری ایران و ازبکستان به یک میلیارد دلار می رسد
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • مبادلات تجاری ایران و ازبکستان افزایش می‌یابد
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • سلاح ورزی: بعد از عملیات روز یکشنبه شرایط اقتصادی کشور به سوی آرامش می‌رود
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان