Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - تسنیم نوشت: همسر مرحوم منصور پورحیدری از مسئولان باشگاه استقلال به خاطر اینکه زمان برگزاری مراسم جشن قهرمانی این تیم در جام حذفی را دیر به او اعلام کرده بودند، گلایه کرد.

فریده شجاعی درباره علت شرکت نکردنش در مراسم جشن قهرمانی استقلالی‌ها گفت: علی پسرم، چون در مرکز همایش‌های صداوسیما کار می‌کند و آنجا حضور داشت، به مراسم رفت، اما ساعت چهار و نیم با من تماس گرفتند و گفتند ساعت پنج مراسم داریم! من هم جلسه داشتم و نمی‌رسیدیم به این مراسم برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی، از مسئولان استقلال دلخور بودم و تصمیم گرفتم در مراسم شرکت نکنم، بهتر است.

وی با اشاره به صحبت‌های مدیران استقلال مبنی بر اینکه مرحوم منصور پورحیدری تنها 20 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارد، اضافه کرد: طلبِ منصور را آنقدر کم کرده‌اند که فکر کنم با این شرایط بدهکار هم شده‌ایم! مسئولان باشگاه استقلال با حرف‌های‌شان حرمت اسطوره و پیشکسوتانش را حفظ نمی‌کنند. برای مسئولان استقلال متأسفم که می‌گویند پورحیدری 20 میلیون تومان طلب دارد. ملت ایران می‌داند که پورحیدری زندگی‌اش را برای استقلال گذاشت. اگر می‌گفتند او میلیاردها تومان طلب دارد، اما پولی نداریم بدهیم، می‌گفتیم اشکالی ندارد، اما با این حرف‌ها همه زحمات پورحیدری را از بین بردند. اینکه مسئول استقلال اعلام کرد پورحیدری 20 میلیون طلب دارد، برای من گران تمام شد و خیلی ناراحت شدم. بی‌حرمتی بدتر از این به منصور ندیده بودم.

همسر مرحوم پورحیدری همچنین گفت: اگر زودتر زمان برگزاری مراسم را اعلام می‌کردند، شاید جلسه‌ام را کنسل کرده و به مراسم می‌رفتم، اما فکر می‌کنم زمانی را برای اطلاع‌رسانی اعلام کردند تا به این مراسم نروم. پسرم به خاطر پدرش در مراسم استقلالی‌ها شرکت کرد، اما من مانند او این‌قدر تواضع ندارم. من بیشتر به خاطر دلخوری در مراسم شرکت نکردم.

 

43257

کلید واژه‌ها : منصور پورحیدری - باشگاه استقلال -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: منصور پورحیدری باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود