Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@13:40:58 GMT

غولی که استقلال را کشت/ برو به جان منصوریان دعا کن!

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۷۶۹۶

به گزارش وانانیوز، 

 العین امارات زحمت کشید و در مجموع دو بازی رفت و برگشت 8گل از الدوحیل قطر خورد! العینی‌ها که در زمین خودشان چهار بر دو باخته بودند، در دیدار برگشت هم چهار بر یک مغلوب شدند. به طور کلی به نظر می‌رسد باورها در مورد قدرت خارق‌العاده تیم اماراتی بیشتر ناشی از یک سوءتفاهم بوده که بانی اصلی‌اش هم علیرضا منصوریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در واقع پس از آن باخت شش‌گله استقلال به العین بود که همه فکر کردند این تیم غول فوتبال آسیا است، در حالی که العین بلافاصله بعد از آن مرحله سه گل از الهلال خورد و حذف شد.  آنها امسال هم بعد از صعود دشوارشان از مرحله گروهی، هشت گل از حریف قطری دریافت کردند تا معلوم شود اعتبار العین حداقل در ایران، بیشتر از عمر عبدالرحمان مدیون علیرضا منصوریان و اشتباهات تاریخی‌اش در آن بازی است!

110

منبع: وانا

کلیدواژه: العین العین امارات ورزشی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال الدین ماشاریپوف، هافبک ازبکستانی استقلال، که پس از بازی با شمس آذر قزوین به امارات سفر کرده بود، به تمرینات این تیم بازگشت. غیبت ماشاریپوف در تمرین روز گذشته شایعاتی را در مورد نارضایتی او از کادر فنی و احتمال جدایی‌اش از استقلال به وجود آورده بود.

اما این هافبک محبوب با حضور در تمرین امروز آبی‌پوشان، به این شایعات پایان داد. ماشاریپوف با انگیزه و آماده نشان داد که آماده درخشش در ادامه فصل و کمک به استقلال برای کسب عنوان قهرمانی است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898649

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • قطار مشهد-سرخس با روزانه چهار رام در فصل بهار حرکت می‌کند
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است