Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-02@17:22:15 GMT

تیم ملی فوتبال پنج نفره راهی بلژیک شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۹۸۱۲۱

تیم ملی فوتبال پنج نفره راهی بلژیک شد

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی فوتبال پنج نفره برای شرکت در یک تورنمنت بین‌المللی چند جانبه امروز راهی بلژیک شد.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی فوتبال پنج نفره امروز جمعه 28 اردیبهشت برای شرکت در یک تورنمنت بین‌المللی چند جانبه عازم بلژیک شد. این تورنمنت بین‌المللی که برای آماده‌سازی تیم ملی فوتبال پنج نفره برای شرکت در مسابقات جهانی مادرید اسپانیاست، تیم ایران با تیم‌های آلمان، بلژیک و ژاپن همگروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها از فردا شنبه 29 اردیبهشت در بلژیک آغاز می‌شود و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

فوتبالیست‌های اعزامی به این تورنمنت بین‌المللی را حسین رجب‌پور، احمدرضا شاه‌حسینی، بهزاد زادعلی اصغر، امیر پوررضوی، رسول باصری، حجت‌الله مظاهری، صادق رحیمی و محمدرضا مهنی نسب به عنوان بازیکنان و میثم شجاعبان، مهرداد عباسی و مرتضی رمضانی (دروازه‌بانان) تشکیل می‌دهند.

هدایت این تیم را جواد فلفلی به عنوان سرمربی، امیر حمزه زارع (مربی) و مهدی رفعیی (مربی بدنساز و راهنما) برعهده دارند.

تیم ملی فوتبال پنج نفره بعد از بازگشت از این تورنمنت بین‌المللی چند جانبه چند روز استراخت خواهد داشت و سپس آخرین اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره برای شرکت در مسابقات جهانی مادرید اسپانیا در اوایل خرداد در تهران برپا می‌شود و تیم ملی 15 خرداد برای شرکت در مسابقات جهانی عازم اسپانیا خواهد شد.

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی تیم ملی تیم ملی فوتبال پنج نفره جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد

ارمنی‌ها برگزاری جام سرکیسیان را به شهریور ماه موکول کرده‌اند و بنابراین این جام بین‌المللی از برنامه‌های فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان خارج شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیش از این علاوه بر تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان که 17 تا 20 خرداد ماه در بوداپست برگزار شده و آخرین مسابقه رنک‌دار اتحادیه جهانی است، حضور در جام سرکیسیان ارمنستان در برنامه فنی تیم ملی کشتی آزاد قرار داشت و گفته می‌شد شاید کامران قاسم‌پور که سال گذشته در تورنمنت رنک‌دار زاگرب در 97 کیلوگرم کشتی گرفته بود، این بار در جام سرکیسیان در وزن 86 کیلوگرم محک بخورد، اما برگزاری این تورنمنت از سوی ارمنی‌ها به شهریور ماه امسال موکول شده است و در ماه خرداد برگزار نخواهد شد.

با تصمیم فدراسیون کشتی ارمنستان، این رقابت‌ها بعد از المپیک به انجام خواهد رسید. بنابراین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از حضور در گزینشی جهانی که 20 تا 23 اردیبهشت در استانبول برگزار می‌شود، تورنمنت بوداپست را در پیش دارد و باید دید جامی به جای سرکیسیان در برنامه‌های تیم محسن کاوه جایگزین خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟