Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله عبادزاده پیشکسوت پرسپولیس تهران به دلیل مشکل دیابت، احتمال داشت بینایی خود را از دست دهد اما با اقدام سریع بیمارستان فارابی، مشکل پیشکسوت پرسپولیس رفع شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روح الله عبادزاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که در آستانه نابینایی کامل قرار داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت تا به طور موقت از خطر نابینایی نجات پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنهایی که پرسپولیس رویایی دهه شصت و بازی های دلنشین این تیم در آن دوران را به یاد دارند، مدافع چپی که با شماره ۱۷ در ترکیب ثابت این تیم همواره حضور داشت را هم به خاطر می آورند. روح الله عبادزاده مدافع با اخلاق دهه شصت پرسپولیس که از بهترین های این تیم در آن دهه بود اما بعد از اتمام دوران فوتبالش کمتر نام او در محافل فوتبالی شنیده شد.

روح الله عبادزاده پیشکسوت سرخ پوشان سالهاست با بیماری دیابت شدید دست و پنجه نرم می کند و این بیماری بسیاری از اندام او را با خطر مواجه کرده است. از جمله حمله این بیماری به شبکیه چشم این پیشکسوت بود که منجر به خونریزی شد تا خطر نابینایی وی را تهدید کند.

مازیار خویشوند که امور مربوط به درمان این پیشکسوت را مدیریت و پیگیری می کند در این خصوص گفت:

بازیکن سابق پرسپولیس مدتهاست با بیماری لاعلاج دیابت دست و پنجه نرم می کند و این بیماری به سلامتی او لطمات جبران ناپذیری زده است. شبکیه چشم عبازاده مدتی است خونریزی کرده و چشم وی با خطر نابینایی کامل مواجه است اما متاسفانه مسئولین باشگاه پرسپولیس کمترین توجهی را به این پیشکسوت خود ندارند.

وی افزود:

واقعا اگر مساعدت شخص وزیر بهداشت و پیگیری های ایشان و دستور مستقیم شان به بیمارستان فارابی نبود شاید این پیشکسوت بینایی‌اش را برای همیشه از دست می‌داد. اما خوشبختانه این اتفاق باعث شد تا بیمارستان فارابی نهایت همکاری و مساعدت را برای درمان این پیشکسوت انجام دهد. وی باید سه مرحله تحت جراحی قرار گیرد که مرحله اول آن را پشت سر گذاشتیم و باید برای دو مرحله دیگر آماده شود.

خویشوند اظهار داشت:

عبادزاده نه تنها از وزیر محترم بهداشت بلکه از رییس و سایر پرسنل بیمارستان فارابی تشکر می کند چون اگر همکاری و مساعدت آنها نبود مشخص نبود که سرنوشت این پیشکسوت چه می شود. این در حالی است که ما انتظار داشتیم اهالی ورزش و در راس آنها باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل ایشون پیش قدم می شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بیمارستان فارابی بیمارستان فارابی پرسپولیس تهران پیشکسوت پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر حسین صادقی پیشکسوت تیم استقلال در بازی با شمس آذر قزوین که روز جمعه برگزار شد، بعد از پایان مسابقه در مصاحبه با خبرنگاران ضمن انتقاد به کمیته انضباطی بابت جریمه سید حسین حسینی علیه رضا درویش و باشگاه پرسپولیس هم صحبت کرد.

همین صحبت ها باعث شد تا کمیته اخلاق امروز در خبری اعلام کند این بازیکن اسبق آبی ها به این کمیته دعوت شده است. البته طبق آخرین پیگیری که خبرنگار آنا انجام داده کمیته اخلاق طبق آیین نامه و با توجه به اینکه صادقی فعلا سمتی در باشگاه ها ندارد نمی تواند حکمی برای او صادر کند و در نهایت این امکان را دارد که به دادگاه او را معرفی کند.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی بابت صحبت هایش شکایت کرده و البته در نامه ای جداگانه به سازمان لیگ چرا باید یک پیشکسوت فوتبال در روز مسابقه کنار خط زمین باشد؟

طبق آیین نامه فقط اعضای تیم و عوامل اجرایی مسابقه می توانند کنار زمین باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با این ورزش‌ها از مرگ زودرس نجات پیدا می‌کنید
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت
  • پیکر فرد غرق‌شده در سیل دشتیاری پیدا شد
  • تیم جستجو و نجات بندرچابهار پیکر یک نفر غرق‌شده در سیل دشتیاری را پیدا کرد
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • عیادت درویش و خوردبین از مسعود اسکویی
  • عیادت رضا درویش و محمود خوردبین از مسعود اسکویی
  • اعتراض پرسپولیس به سازمان لیگ؛ «استقلال قانون را دور می‌زند»!
  • اعتراض پرسپولیس به سازمان لیگ؛ «استقلال قانون را دور می زند»!