Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان گفت: استان گیلان در جایگاه دهم کشور در حوزه مخابرات قرار دارد و امسال به طور قطع ۴ رتبه ارتقاء پیدا می‌کند. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، رسول آمویی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: در زمانی که صنعت ارتباطات و تلگراف ایجاد شد کشورهای اروپایی اتحادیه تلگراف را تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان هدف از ایجاد اتحادیه تلگراف را وضع قوانین حوزه تلگرام دانست و خاطرنشان کرد: پس از اختراع تلفن این اتحادیه تبدیل به اتحادیه مخابرات شد برای وضع قوانین حوزه ارتباطات.

آمویی با بیان اینکه پس از 10 سال از گذشت اختراع تلفن این تکنولوژی وارد ایران شد تصریح کرد: پس از گذشت چندین سال با کمک کشورهایی مانند بلژیک و انگلیس شرکت مخابرات احداث و تلفن در اختیار مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات وظیفه ارائه خطوط تلفن به مردم را برعهده دارد ابراز داشت: استان گیلان از دوره قاجار صاحب تلفن شد و از نخستین استان‌هایی بود که از این تکنولوژی برخوردار شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان با اعلام اینکه حدود 2 هزار و 300 نفر در حال حاضر در اداره مخابرات استان گیلان مشغول به کار هستند گفت: در حال حاضر به ازای هر دقیقه تماس تلفنی 45 ریال از مردم دریافت می‌شود.

آمویی با بیان اینکه استان گیلان در سال 95 دارای پهنای باند وسیعی نبود تصریح کرد: از سال 96 امکان ایجاد اینترنت بر روی تلفن‌های همراه با سرعت 20 مگابایت بر ثانیه ایجاد شد.

وی با اشاره به احداث خطوط فیبرنوری در سراسر استان گیلان در سال 96 خاطرنشان کرد: متاسفانه ایران در حوزه تجهیزات ارتباطات در تحریم است و تجهیزات را با هزینه بالا تهیه می‌کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان با بیان اینکه بسترسازی در حوزه مخابرات سبب توسعه استان گیلان و افزایش اشتغال می‌شود اعلام کرد: در حال حاضر 2 هزار و 500 نفر به صورت غیرمستقیم با مخابرات گیلان در ارتباط هستند.

آمویی با بیان اینکه توسعه استان گیلان در حوزه مخابرات سبب می‌شود تا حمایت‌های اعتباری بیشتری در اختیار استان قرار بگیرد افزود: استان گیلان در جایگاه دهم کشور در حوزه مخابرات قرار دارد و امسال قطعا 4 رتبه ارتقاء پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه مخابرات سبب گسترش کار استات‌آپ‌ها می‌شود خاطرنشان کرد: توسعه این مشاغل که مبتنی بر مخابرات استان سبب افزایش اشتغال جوانان گیلان می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر ممانعت‌های مردمی در برخی نقاط برای نصب دکل‌های مخابراتی وجود دارد گفت: از مردم می‌خواهیم تا همکاری بیشتری را در زمینه نصب دکل‌ها با مخابرات گیلان داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R7877/P41362/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۹۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان