Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر، با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در بیت‌المقدس و فلسطین اشغالی بابیان اینکه آمریکا درواقع شریک جرم اسرائیل و بسیاری از ظالمان جهان است، ابراز داشت: آمریکا همدستانش بدانند که هرگز نخواهند توانست برنامه‌های خود را در فلسطین پیاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در این زمینه، افزود: آمریکا با خروج از برجام به دنبال رسیدن و تحکیم سیطره خود است و تمام مواردی که ترامپ مطرح کرد تنها بهانه‌جویی و سخنانی مملو از دروغ بود که ملت‌های جهان باید هوشیار باشند.

امام‌جمعه میامی بابیان اینکه در این چهار دهه آمریکا هیچ کاری نتوانسته انجام دهد، ابراز داشت: دستگاه دیپلماسی باید به این نکته توجه داشته باشد که در پی خروج آمریکا از برجام باید دریافت تضمین محکم از دیگر کشورهای عضو در این زمینه مدنظر قرار گیرد.

صفایی پور در ادامه تصریح کرد: با محوریت ولایت‌فقیه، وحدت، همدلی مردم و مسئولان انسجام ملی درزمینهٔ برجام باید حفظ شود تا زمانی که بر این مقوله تکیه کنیم دشمن نمی‌تواند علیه ما اقدامی صورت دهد.

وی بابیان اینکه زمینه لازم برای حضور مردم و به‌ویژه جوانان در مساجد و محافل باید فراهم شود، افزود: ماه رمضان بهترین فرصت مناسبی برای خودسازی و کسب تقوای الهی است که روزه‌داران در این ماه مبارک باید با تمسک به قرآن و عترت در خودسازی نفس خود بیشتر تلاش کنند.

کد خبر 4299812

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه میامی بوشهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران برجام اشتغال مشهد بیرجند یاسوج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «محمود مرداوی»، از مقامات ارشد رهبر حماس با اشاره به حملات نظامیان صهیونیست علیه کرانه باختری همزمان با جنگ در غزه تاکید کرد که دشمن بمباران بی‌رویه مناطق مسکونی از جمله خانه‌ای در شهر دیرالغصون در اردوگاه طولکرم را در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته محمود مرداوی، اشغالگران تلاش می‌کنند تا کرانه باختری را از ایفای نقش در جلوگیری از نسل‌کشی در غزه بازدارند و اهالی کرانه باختری را با درگیری روزانه خود مشغول می‌کنند. مرداوی افزود که صهیونیست‌ها تلاش دارند تا صدای کرانه باختری را خاموش کنند.

حمله‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری همزمان با جنگ علیه غزه ادامه دارد.

روز گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر برقه در شرق رام الله در کرانه باختری حمله ور شدند. منابع محلی از درگیری شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران در شهرک عنبتا در شرق طولکرم خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که یک جوان فلسطینی از ناحیه سر از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته و به شدت زخمی شده است.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهرک یتما واقع درجنوب نابلس در کرانه باختری نیز حمله ور شدند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد که بر اثر شکنجه و جنایات پزشکی و سیاست گرسنه نگه داشتن که از سوی اشغالگران پس از هفتم اکتبر اعمال شده است، ۱۸ فلسطینی در زندان‌ها و مراکز بازداشت رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

در بامداد گذشته نیز خودروهای اسرائیلی در منطقه جنوبی محله الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه آتش گشودند. همچنین گزارش شده است که در بامداد گذشته، تک تیراندازان اشغالگر به سوی شهروندان فلسطینی در شهر دیر الغصون در شمال طولکرم تیراندازی کرده‌اند.

کد خبر 6096077

دیگر خبرها

  • دانشجویان آمریکا نمی‌خواهند شریک ظلم اسرائیلی‌ها باشند
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟ 
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند