Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:41:00 GMT

جاسوس روس‌تبار از بیمارستانی در انگلیس ترخیص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۰۶۶۱

جاسوس روس‌تبار از بیمارستانی در انگلیس ترخیص شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت بهداشت انگلیس امروز جمعه اعلام کرد: «سرگئی سکریپال» جاسوس پیشین روس از  بیمارستانی در منطقه سالبزی ترخیص شده است.

وزارت بهداشت انگلیس این اقدام را به دلیل بازگشت سلامتی و رفع بیماری وی اعلام کرد.

گفتنی است تنش‌ها از روز چهارم مارس و همزمان با مسمومیت «سرگئی سکریپال» جاسوس دوجانبه سابق و دخترش بالا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگلیس با نشانه گرفتن انگشت اتهام خود به سمت روسیه، ضمن تعلیق روابط دیپلماتیک در سطوح بالا، ۲۳ دیپلمات روس را اخراج کرد- اقدامی که ساعاتی بعد با مقابله‌به‌مثل مشابه مسکو همراه بود.

در ادامه، برخی از کشورها نیز به تبعیت از انگلیس به اقدام مشابه دیپلماتیک پرداختند که مقابله‌به‌مثل مسکو در این خصوص را نیز در پی داشت.

این در حالیست که آزمایشگاه «پُرتن دَون» (Porton Down) انگلیس چندی پیش اعلام کرده بود که نمی تواند اثبات کند که گاز اعصاب به کار رفته در مسمومیت جاسوس روس‌تبار و دختر وی منشأ روسی داشته است.

رئیس مرکز تحقیقات نظامی انگلیس در «پُرتن دَون» در این باره اعلام کرده بود که کارشناسان نمی توانند منشأ دقیق عامل گاز اعصاب به کار رفته در مسمومیت «سرگئی سکریپال» جاسوس روس‌تبار و دختر وی را مشخص کنند.

«گری آیتکِن‌هد» (Gary Aitkenhead) رئیس اجرائی آزمایشگاه علوم و فنون انگلیس (DSTL) در «پُرتن دَون» با علام این گفت که بر این اساس نمی توان اعلام کرد که عامل اعصاب مورد استفاده در قتل «سرگئی سکریپال» در روسیه ساخته شده است.

کد خبر 4299823

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس روسیه سرگئی سکریپال ایران ایالات متحده آمریکا برجام رژیم صهیونیستی فلسطین دونالد ترامپ عراق سوریه انتخابات پارلمانی عراق 2018 روسیه ترکیه اتحادیه اروپا آلمان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۰۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • دستگیری اشراری که در بیمارستانی در اصفهان رعب ایجاد کردند
  • رشد ۹۰ درصدی رصد زنجیره تأمین دارو در سامانه تیتک
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • رشد ۹۰ درصدی رصد کامل دارو‌های استراتژیک در سامانه تیتک
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد