Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي با تاکيد بر اينکه موضوع فلسطين همچنان محوري ترين مساله جهان اسلام است، گفت: سکوت جامعه اسلامي در خصوص جنايات اخير رژيم صهيونيستي قابل قبول نيست و بايد سران کشورهاي اسلامي در اين باره واکنش نشان دهند.

حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اروميه افزود: رژيم جعلي و منحوس صهيونيستي 70 سال همانند يک غده سرطاني در اين منطقه به آزار و اذيت مسلمانان پرداخته است که يکي از مهمترين عوامل ادامه عمر منحوس اين رژيم، سکوت برخي کشورهاي اسلامي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: بيت المقدس قبله اول مسلمانان است و اين عيب بزرگي براي جامعه اسلامي محسوب مي شود که در مقابل جنايات آمريکا و متحدانش سکوت کنند.
وي اضافه کرد: بايد سازمان همکاري کشورهاي اسلامي و سران منطقه به اين مساله واکنش نشان دهند.
وي دوري مسلمانان از مفاهيم قرآني را عامل اصلي مشکلات امروز جهان اسلام برشمرد و ادامه داد: اين امر، معضلي بزرگ براي مسلمانان به شمار مي رود و بايد تدابيري بينديشيم تا روز به روز بيشتر با مفاهيم ناب قرآني و کلام الهي آشنا شويم.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: در قرآن کريم تاکيد بسيار زيادي به وحدت مسلمانان شده که بايد آنها را الگوي زندگي اجتماعي خود قرار دهيم.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي با تبريک فرارسيدن ماه مبارک رمضان افزود: اين ماه مبارک فرصتي است تا مسلمانان از راه و روش و کرامات قرآني بهره مند شوند و در مجامع و محافل جمع خواني قرآن کريم حضور يابند.
وي بيان کرد: مديران و مسوولان استاني و کشور در کنار مردم و همراه با آنها در محافل قرآني حضور يابند زيرا اين امر موجب اعتماد بيشتر مردم نسبت به خدمتگزاران جامعه مي شود.
وي اضافه کرد: برگزاري محافل قرآني و حضور گسترده مردم در آن موجب نزول رحمت و مغفرت الهي در جامعه مي شود و اين امر خشنودي خداوند متعال را در پي دارد.
امام جمعه اروميه با اشاره به روز جهاني موزه و ميراث فرهنگي نيز گفت: بايد بتوان آثار و کتب گذشتگان را حفظ و اين فرهنگ اصيل را به نسل هاي آينده منتقل کرد تا جوانان با تاريخ کهن اين مرز و بوم بيشتر آشنا شوند.
به گزارش ايرنا نماز جمعه اين هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي و با حضور پر شور مردم در مصلاي امام خميني(ره) اروميه برگزار شد.
8135/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • صهیونیسم در کشتار مسلمانان فرقی بین نظامی و غیرنظامی قایل نیست
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است