Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@15:59:28 GMT

مسابقات دوچرخه سواری«جام رمضان»در شهرستان رودسر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۱۱۶۱

مسابقات دوچرخه سواری«جام رمضان»در شهرستان رودسر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دوره مسابقات دوچرخه سواری «جام رمضان» در کلاچای شهرستان رودسر برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاچای درحاشیه برگزاری مسابقات دوچرخه سواری «جام رمضان» در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارکرد: ٤٠ دوچرخه سوار در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان،   نوجوانان و جوانان در این رقابت شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورالله حسین پور افزود: در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رده سنی علاوه بر لوح تقدیر و حکم قهرمانی، جوایزی اهدا شد.

وی با بیان اینکه توسعه، ترویج و نهادینه کردن این رشته ورزشی در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات بود، گفت: در تابستان سال جاری نیز مسابقات دوچرخه سواری به صورت سازمان یافته تر برگزار می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاچای با اشاره به ساماندهی ۶۰ دوچرخه سوار در این بخش، خاطرنشان کرد: شناسایی ظرفیت ها و قابلیت های این بخش در این رشته ورزشی و به فعلیت در آوردن آن یکی دیگر از برنامه های این اداره است.

کد خبر 4299817

منبع: مهر

کلیدواژه: جام رمضان دوچرخه سواری رودسر بوشهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران برجام اشتغال مشهد بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم

مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین شهرستان آران و بیدگل با عنوان "جام شهدای مدافع حرم" درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

 در این مسابقات 24 تیم از دی ماه سال گذشته با هم به رقابت پرداختند.

تیم منتخب مهاجرین این شهرستان قرار است در مسابقات انتخابیه تیم ملی مهاجرین افغانستان که در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود اعزام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور