Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:03:13 GMT

امام جمعه شهرکرد: بزودی ریشه رژیم صهیونیستی کنده می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۱۴۹۱

امام جمعه شهرکرد: بزودی ریشه رژیم صهیونیستی کنده می شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهرکرد افزود: جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در به خاک و خون کشیدن مردم فلسطین به گونه ای است که حتی مردم غیر مسلمان نیز این جنایت ها را محکوم کرده اند.
وی تصریح کرد: انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس یک توطئه از سوی رژیم اشغالگر قدس و آمریکا برای مقابله با جبهه مقاومت در فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکونام با تاکید بر این که جبهه مقاومت در فلسطین زنده و پویاست اظهار کرد: جبهه مقاومت و مردم فلسطین در احقاق حق خود در خصوص بیت المقدس عقب نخواهند نشست و در برابر رژیم اشغالگر قدس و آمریکا ایستادگی خواهند کرد چرا که ریشه رژیم صهیونیستی بزودی کنده می شود.
به گفته وی، انزجار مردم جهان از جنایات رژیم اشغالگر قدس نشان می دهد که این رژیم کودک کش تا چه انداز در بین مردم جهان نفرت انگیز است و باید مقابل این رژیم ایستادگی کرد.
وی به سالروز تحریم اقتصادی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا از همان ابتدای انقلاب به دنبال تحریم اقتصادی ایران بود و این تحریم ها ملت ایران را آبدیده تر و مستحکمتر کرد.
خطیب جمعه شهرکرد ادامه داد: در مساله برجام نیز آمریکا نه تنها از تحریم ها دست برنداشت بلکه با خروج از برجام اعلام کرده است که تحریم ها را نیز افزایش خواهد داد که این تحریمها برای مردم ایران تازگی ندارد.
به گفته وی، در زمان کنونی نیز همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نباید به اروپا اتکا کرد چرا که اروپاییان به دنبال فرصت سوزی در مساله برجام هستند و بی شک منافع آمریکا را در برجام دنبال خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به فرارسیدن سوم خرداد روز آزادی خرمشهر و مقاومت اشاره کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس برای ایران یک گنجینیه و یک برکت است چرا که ملت ایران در برابر استکبار جهانی ایستاد و اکنون نیز به تاسی از دوران دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی خواهد ایستاد.
نکونام یادآور شد: دفاع مقدس یک تجربه بزرگ برای ملت ایران در برابر استکبار بود و عزت ملت ایران روز به روز افزایش یافته است.
وی به روز جمعیت اشاره کرد و گفت: جمعیت ایران نباید کم باشد بلکه به عنوان یک کشور شیعی باید جمعیت به عنوان یک اصل در نظر گرفته شود.
خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به روز ملی موزه و میراث فرهنگی تاکید کرد: در ارائه میراث فرهنگی نباید جای ظالم و مظلوم در تاریخ تغییر کند و مبادا کسی به دنبال تهطیر تاریخ و عوض کردن جای ظالم و مظلوم در مباحث ملی گرایی باشد.
نکونام ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی و نزدیک شدن به درگاه خداوند دانست و خواستار توجه بیشتر مردم به برکات این ماه شد.
به گزارش ایرنا، ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه های این هفته جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 انقلاب رژیم صهیونیستی مقام معظم رهبری هشت سال دفاع مقدس برجام موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • وقتی اسکای نیوز ناامید شد
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • دستاوردسازی خیالی
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی