Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ارومیه گفت: مسئله فلسطین مسئله محوری مسلمانان است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به کشتار فلسطینیان درجریان اعتراض به انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس با بیان اینکه بیت المقدس قبله اول مسلمانان است افزود: وظیفه مسلمانان و کشورهای اسلامی این است که در مقابل اسرائیل و اقدامات اسلام ستیزانه آن بایستند و اعتراض خود را به گوش دشمنان اسلام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نباید در مقابل جنایات آمریکا و متحدانش و کشتار اخیر مردم فلسطین سکوت کرد؛ باید سازمان همکاری کشورهای اسلامی و سران منطقه به این مساله واکنش نشان دهند.

وی دوری مسلمانان از مفاهیم قرآنی را عامل اصلی مشکلات امروز جهان اسلام برشمرد و ادامه داد: این امر، معضلی بزرگ برای مسلمانان به شمار می رود و باید تدابیری بیندیشیم تا روز به روز بیشتر با مفاهیم ناب قرآنی و کلام الهی آشنا شویم.

حجت الاسلام قریشی با تاکید براینکه  حرمت ماه رمضان را باید حفظ کرد تصریح کرد: نانوایان و صاحبان رستوران باید در ماه رمضان به‌گونه‌ای عمل کنند که وقتی شخصی وارد شهر می‌شود متوجه شود که این شهر روزه‌دار است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه مسئولان به جمع‌خوانی قرآن توجه کنند تصریح کرد:  جمع خوانی قرآن کریم باید بیشتر توجه شود چراکه ثواب قرائت یک آیه قرآن برابر ختم قرآن است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به روز موزه‌ و هفته میراث فرهنگی افزود: باید آثار گذشته را حفظ شوند و قدر بدانیم و نیز علاوه بر حفظ آثار تاریخی نسبت به حفظ و نشر آثار هشت سال دفاع مقدس همت گماریم.

وی گفت: در ماه رمضان باید تمام اعضا و جوارح وی روزه باشد، نه فقط زبان بلکه گوش، چشم، دست و پا و همه اعضای بدن انسان باید روزه باشد.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه ماه رمضان را با غفلت نگذرانیم تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان صله ارحام، بخشش و رفع کدورت ، پرداخت خمس و زکات سفارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام امام جمعه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی حجابی فرهنگ تحمیلی جوامع غربی بر جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین نوری در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی در سال جدید با موضوع عفاف و حجاب با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب در جامعه یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌های متدین و شهروندان است، گفت: اجرای طرح نور که فراجا شروع کرده باید ادامه دار باشد تا به نتیجه قابل قبولی برسد.
 نماینده ولی فقیه در استان با موفق دانستن اجرای طرح نور بر شناسایی کانون‌های بی حجابی در استان نیز تاکید کرد و افزود: با اجرای این طرح و برخورد نیروی انتظامی با مقوله بی حجابی، فضا در معابر عمومی یک فضای مناسبی است.
نماینده ولی فقیه دراستان کشف حجاب و بی حجابی را فرهنگ تحمیلی جوامع غربی بر جامعه دینی و اسلامی دانست وتأکید کرد: مقوله بی حجابی و بد حجابی بایدبا کمک مردم ودستگاه‌های متولی از جامعه برچیده شود.
صادقی دبیر شورای فرهنگ عمومی استان هم با تشریح مصوبات این جلسه گفت: وظایف دستگاه‌ها در قبال عفاف و حجاب و ساماندهی اصناف از مهمترین مصوبات شورای فرهنگ عمومی بود.
دیگر اعضای این شورا نیز نظرات و برنامه‌های خود را در باره باور پذیری حجاب به عنوان یک ارزش بیان کردند.

دیگر خبرها

  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • اعتراف یک حزب صهیونیست به کشتار بی‌دلیل فلسطینیان
  • اعلام روز جهانی یادبود کشتار مسلمانان در سربرنیتسا
  • صهیونیسم جوامع مسلمانان را هدف قرار داده است
  • بی حجابی فرهنگ تحمیلی جوامع غربی بر جامعه اسلامی است