Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:35:10 GMT

امام جمعه خلخال: دولت با پدیده گرانی برخورد کند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۲۰۹۳

امام جمعه خلخال: دولت با پدیده گرانی برخورد کند

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: بهانه های برخی افراد سودجو و فرصت طلب برای افزایش قیمت کالاهای تولید داخل و یا لوازم خانگی که مدت ها قبل خریداری شده، قابل قبول نیست.
وی حذف دلار آمریکا از معادلات اقتصادی و تجاری ایران را از جمله راهکارهای کاهش تاثیرات تحریم در کشور دانست و گفت: پیشنهاد جایگزینی معادلات پولی با کشورهای مختلف و استفاده از یورو به جای دلار در معادلات اقتصادی با اروپا پیشنهاد مناسبی از سوی دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ها پیش به حذف دلار از معادلات تجرای کشورمان تاکید داشته اند، افزود: در صورت توجه به این امر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از سوی دولتمردان در سال های گذشته بسیاری از مشکلات امروزی اقتصادی کشور نیز حذف می شد.
وی اظهار کرد: در صورت عقد قراردادهای پولی از سوی ایران با 10 کشور جهان 70 درصد از مشکل تحریم آمریکا برطرف خواهد شد و در کنار این کار با حذف دلار از معادلات تجاری کشورمان وابستگی به این ارز خارجی برای همیشه از بین خواهد رفت.
او در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین گفت: شهادت 70 نفر و مجروح شدن 2 هزار و 700 فلسطینی که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهند یک بار دیگر نقاب از جهره پلید این رژیم غاصب برداشت.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 خطبه های نماز جمعه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی زنان گرانی یورو موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم

حسن حسن‌خانی، کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با دانشجو گفت: بعد از خروج ترامپ از برجام، اقتصاد ایران تحت تاثیر اخبار مثبت و منفی سیاسی قرار گرفت، این موضوع تا همین اواخر هم ادامه داشت. عملیات نظامی کشورمان علیه مواضع رژیم صهیونیستی، نقطه پایانی بر تاثیرگذاری اخبار منفی سیاسی و امنیتی بر اقتصاد کشورمان بود. عملا بعد از این اتفاق، معادلات ژئوپلتیک تغییر کرد و قدرت نظامی ایران هم نمایان شد. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند