Web Analytics Made Easy - Statcounter

دین و اندیشه > دین - همشهری آنلاین:
مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طباطبایی ـ استاد برجسته اخلاق و عضو جامعه روحانیت مبارز ـ با حضور شخصیت‌های لشگری و کشوری و خیل عظیم مردم برگزار شد.

ایسنا نوشت: مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام طباطبایی جمعه، ۲۸ اریبهشت‌ماه با حضور شخصیت‌های لشگری و کشوری و خیل عظیم مردم از مسجد امام حسن عسگری به سمت میدان خراسان تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم شخصیت‌هایی همچون حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی (وزیر اطلاعات)، محمد باقر قالیباف، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید، حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری، حجت‌الاسلام والمسلمین ری‌شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی، حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب یزدی، حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی، محسن هاشمی، حجت‌الاسلام والمسلمین دعایی، حسین فریدون، علی جنتی، حجت‌الاسلام والمسلمین امامی کاشانی، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیری معاون رییس جمهور در امور مجلس، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی (نوه حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی و عضو خبرگان رهبری)، نمایندگانی از مراجع عظام تقلید و ... در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، قرار است پس از این تشییع نمادین که با حضور پرشور مردم عاشق این استاد اخلاق برگزار شد، پیکر وی به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع شود و در ساعت پنج عصر در جوار حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی استاد برجسته اخلاق عصر روز پنج‌شنبه بر اثر عارضه تنفسی و کبدی دار فانی را وداع گفت.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد+ عکس
  • دومین جلسه رسیدگی به اتهامات تتلو برگزار شد
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود