Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-04-18@17:06:28 GMT

پیکر قاسم افشار تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۲۲۹۱

پیکر قاسم افشار تشییع شد

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز ، در مراسم تشییع پیکر قاسم افشار (گوینده خبر پیشکسوت) فواد بابان، ذکایی، مازیار ناظمی، مرتضی حیدری، رحمان نظام اسلامی و حسن سلطانی حضور داشتند.

رحمان نظام اسلامی در سخنان کوتاهی درباره قاسم افشار گفت: آقای افشار بعد از سالها کار در رسانه بازهم منشا خیر بود.

نظام اسلامی با بیان اینکه آقای افشار نه تنها خویش بلکه همراه خانواده؛ دست در دست هم کمک به خیریه می‌کردند، ادامه داد: به تاسی از حضرت علی(ع)، ایشان را در کوچه پس کوچه‌های محروم شهر ری و ورامین پیدا می‌کردند که داشت کمک می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسن سلطانی (مجری تلویزیون) نیز قاسم افشار را نسبت به کار بسیار متعهد و علاقمند توصیف کرد و با بیان اینکه زنده‌یاد افشار از سواد رسانه‌ای برخوردار بود، گفت: او تا آخرین روزی که در تلویزیون انجام وظیفه می‌کرد، متعهدانه و با عشق و علاقه کارش را انجام داد.

سلطانی خاطرنشان کرد: قاسم افشار خوش محضر، خوش قول و متدین و اهل علاقه به محبت اهل بیت بود. ویژگی‌های فردی و اجتماعی او منحصر به خودش بود، هیچ وقت فریفته شهرت نشد و حتی اجازه نداد فریفته شدن در جامعه رسانه‌‌ای به زندگی‌اش ورود پیدا کند.

این گوینده خبر اضافه کرد: افشار در خانواده نیز دلسوز و مهربان بود و در اجتماع بسیار گره‌‌گشا بود و به دنبال حل مشکلات دیگران می رفت. از آخرین کارهایی هم که بعد از تلویزیون انجام داد این بود که موسسه خیریه‌‌ای را احداث کرد تا از کار نیازمندان و محرومان گره باز کند.

پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام اکرمی، پیکر قاسم افشار گوینده پیشکسوت خبر برای دفن در کنار مزار دخترش روانه بهشت زهرا(س) شد.

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: افشار تلویزیون اسلامی سلطانی گوینده بسیار علاقه تشییع فریفته می کردند پیشکسوت اینکه رحمان می کرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج غنی سلطانی، پدر شهید فریدون سلطانی پس از سال‌ها فراغ در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

مراسم تشییع و تدفین پیکر این پدر شهید، امروز با حضور مردم شهید پرور مراغه در گلشن زهرای این شهر برگزار شد.

شهید فریدون سلطانی، متولد ۱۳۴۷، به عنوان سرباز سپاه به جبهه اعزام شد و ۲۴ آبان ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی شلمچه براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

مردم شهید پرور مراغه در دوران دفاع مقدس یک هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم دفاع از وطن کرده اند.

دیگر خبرها

  • درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • انجام شخم اولیه ۸۰ درصد از اراضی کشاورزی فومن