Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه دیدار دوستانه تیم ملی، باشگاه پرسپولیس بیانیه ای صادر کرد.

طرفداری- در آستانه دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان که در روز شنبه انجام خواهد شد، باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای از هواداران خود خواست تا حضور حداکثری در ورزشگاه آزادی برای حمایت از تیم ملی داشته باشند.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در اطلاعیه‌ای از هواداران خود خواست با حضور پرشور خود در ورزشگاه آزادی، در بازی خداحافظی و بدرقه تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی که در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی ازبکستان خواهد رفت، حضوری پر شور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراخوان باشگاه پرسپولیس:

اکنون زمان آن رسیده است که فوتبال ایران با قدرت نمایی دوباره خود، نام کشورمان را در این عرصه، بلند آوازه کند.

اینک با توانایی‌های ملی‌پوشان کشورمان و حمایت همه جانبه مردم، به رقابت‌های جام جهانی دعوت شدیم تا بار دیگر با اقتدار در این دوره از مسابقات شرکت کنیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان در یک بازی خداحافظی مقابل تیم ملی ازبکستان به استقبال رقابت‌های جهانی در روسیه خواهد رفت.

باشگاه پرسپولیس همپای تمام خانواده فوتبال، حمایت همه جانبه خود را از تیم ملی فوتبال ایران اعلام می‌کند و از تمامی اهالی فوتبال به ویژه هواداران میلیونی پرسپولیس دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور در ورزشگاه آزادی و اعلام حمایت خود، موجبات موفقیت‌های تیم ملی فوتبال کشورمان و سربلندی ایران عزیز در فوتبال را فراهم آورند.

وعده ما ساعت 20:45 دقیقه شنبه شب، بیست و نهم اردیبهشت 1397 در ورزشگاه آزادی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه

به گزارش تابناک، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

دیگر خبرها

  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید