Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@20:27:22 GMT

گل‌ نوراللهی‌ به الجزیره، بهترین گل هفته لیگ قهرمانان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۲۴۳۴

گل‌ نوراللهی‌ به الجزیره، بهترین گل هفته لیگ قهرمانان شد

رکنا: گل‌ زیبای هافبک تیم پرسپولیس مقابل الجزیره در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان «بهترین گل هفته » این رقابت ها انتخاب شد.

کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، گل احمد نوراللهی به الجزیره امارات را به عنوان بهترین گل بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که صعود تیم های پرسپولیس و استقلال Esteghlal تهران را به دنبال داشت، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا ،4 گل را به عنوان نامزد کسب عنوان بهترین گل هفته معرفی کرد که در میان آنها گل‌های احمدنوراللهی از پرسپولیس مقابل الجزیره امارات و مامه تیام از استقلال مقابل ذوب‌آهن به چشم می خورد.

در این نظرسنجی که بیش از 650 هزار نفر در آن شرکت داشتند، نوراللهی 52 درصد آرا را به خود اختصاص داد و تیام هم 48 درصد آرا را کسب کرد.

نوراللهی در پیروزی 2- 1 پرسپولیس برابر الجزیره گل اول تیمش را از فاصله ای دور زد و تیام هم که در برد 3 بر یک استقلال برابر ذوب‌آهن اصفهان سه گل به ثمر رساند، گل دوم خود را با شوتی از پشت محوطه جریمه وارد دروازه مظاهری کرد.

علاوه بر این دو گل ، گل‌های ریکاردو لوپز و لی جائه سونگ از تیم جئونبوک موتورز کره‌جنوبی برابر بوریرام تایلند هم دو نامزد دیگر بهترین گل هفته بودند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت پرسپولیس استقلال Esteghlal بازی پرسپولیس لیگ قهرمانان گل الجزیره عکس فیلم زن ایران حمله حوادث تهران ازدواج پلیس اخبار تهران مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری در جدیدترین گفتگویش ادعا کرده: مالکان الجزیره امارات و منچسترسیتی مشترک بود و بعد از بازی درخشانی که مقابل الجزیره انجام دادم سیتی من را زیرنظر گرفت اما درنهایت در ایران ماندم.

حیدری در سال ۱۳۸۸ برای استقلال در مقابل الجزیره امارات به زمین رفت و درخشید، همان سالی که استقلالی ها قهرمان لیگ برتر شدند و می‌توان گفت هواداران این تیم به عنوان سال طلایی استقلال از آن یاد می‌کنند.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899274

دیگر خبرها

  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...