Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:18:33 GMT

تالاب نقده پذیرای انواع پرندگان آبزی و کنار آبزی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۲۴۶۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 1 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر بارش های بهاری تالاب های شهرستان نقده از طروات و پویایی خاصی برخوردار است پرندگان مهاجر به دلیل این شرایط مناسب  آماده تخم گذاری و جوجه آوری در این تالابها هستند.

وجود تالاب‌های متعدد در آذربایجان غربی و تنوع زیستی موجود در این تالاب ها و اطراف آنها سبب شده این مظاهر زیبای خدادادی، در بسیاری از ایام سال، پذیرای انواع حیات گیاهی و جانوری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تالاب ها غالبا دارای تولید بیولوژیک آن چنان بالایی هستند که برای طیف وسیعی از زیستمندان غذا فراهم می‌ سازند.

تالاب ها، علاوه بر پذیرایی از پرندگان و حیوانات، به عنوان مظاهری طبیعی در پدیده گردشگری و آموزش نیز جایگاه خاصی را به خود اختصاص می‌ دهند و به عنوان بخشی از میراث فرهنگی بشر اهمیت ویژه‌ای دارند.

کد خبر 4299905

منبع: مهر

کلیدواژه: پرنده تالاب محیط زیست آذربایجان غربی مهاجرت بوشهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد برجام خرم آباد خطبه های نماز جمعه بارش باران اشتغال مشهد یاسوج بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد

مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیر اندازی استان تهران با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم استقبال از ملی پوشان تیراندازی استان تهران با اهدا گل و با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم استقبال از ملی پوشان تیراندازی استان تهران و اعضای تیم ملی ایران، ساعت ۱۷ روز چهارم اردیبهشت با اهدا گل و با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم معاون وزیر ورزش در امور بانوان، فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، شیرازی مشاور و رئیس دفتر رئیس فدراسیون تیراندازی، همتی و همچنین ایرجی معاون ورزشی، شاکری فرد رئیس گروه هماهنگی امور ورزش بانوان، زارع کارشناس ورزش قهرمانی، زرگر رئیس هیأت تیراندازی استان تهران، احمدی نایب رئیس و عبدالرضا رئیس هیأت شمیرانات حضور داشتند.

منبع: فارس

کد خبر 747598

دیگر خبرها

  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • شهروندخبرنگار،عدم تکمیل زیرساختها در نقده
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • سهم بخش کشاورزی از تولید ناخالص داخلی استان زنجان ۲۶.۷ درصد است