Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@12:04:59 GMT

گویندگان خبر در تشییع پیکر قاسم افشار +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۲۵۶۹

گویندگان خبر در تشییع پیکر قاسم افشار +تصاویر

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در مراسم باشکوهی که جمع زیادی از علاقه‌مندان به این گوینده نام آشنا حضور داشتند، پیکر قاسم افشار در منظریه تهران تشییع و پس از آن در قطعه ۹۲ بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

در مراسم وداع با این گوینده پیشکسوت بیش از همه، حضور گویندگان قدیمی خبر و تلویزیون از جمله فواد بابان، رحمان نظام اسلامی، حسن سلطانی، مهناز شیرازی، مرتضی حیدری، حسین ذکایی و فریده فرخی نژاد به چشم می‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان جمعیت بسیاری که برای مشایعت این گوینده قدیمی خبر حضور یافته بودند مدیران ارشد سازمان صدا و سیما از جمله سعید فانیان مدیر سابق شبکه‌های جام جم و حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما نیز حضور داشتند.

حسن سلطانی گوینده سابق خبر و مجری برنامه‌های معارفی تلویزیون زنده یاد قاسم افشار را فردی متعهد به کار و علاقه‌مند به رسانه توصیف کرد و افزود: قاسم افشار فردی خوش قول و متدین و علاقه‌مند به اهل بیت بود و هیچ وقت فریفته شهرت نشد.

رحمان نظام اسلامی از دیگر مجریان تلویزیون در این مراسم گفت:: افشار سال‌ها در رسانه کار کرد و بعد از کار در رسانه باز هم در یک موسسه خیریه منشا خیر بود.

مهناز شیرازی گوینده قدیمی خبر نیز درباره قاسم افشار گفت: او مردی وارسته، دادرس، شوخ طبع و مردم دار و در کار و جلو دوربین بسیار جدی بود، اما وقتی از جلوی دوربین کنار می‌رفت با حُسن خُلقی که داشت، لحظات خوشی را در جمع دوستان فراهم می‌کرد.

فوآد بابان دیگر گوینده پیشکسوت خبر نیز از قاسم افشار به عنوان فردی پاک ضمیر، متخصص در امور رسانه و خبر، مردم دار و اهل کار‌های خیر نام برد و گفت: قاسم افشار فردی تکرار نشدنی در خبر بود و او به خاطر همه خصوصیات ویژه اش همواره در ذهن ما خواهد ماند.

مراسم تشییع باشکوه مرحوم قاسم افشار با قرائت نماز بر پیکر او در جلوی منزلش به پایان رسید و پیکر وی در قطعه ۹۲ بهشت زهرا در کنار دختر خردسالش آرمید.

   

جام جم آنلاین

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، آلمان با بیش از ۳هزار نیرو در رزمایش‌های بزرگ ناتو در ماه مه ۲۰۲۴ که از امروز در لیتوانی و در مجاورت مرز روسیه آغاز شده است، شرکت خواهند کرد.

این رزمایش‌ زیرمجموعه رزمایش‌های بزرگ «مدافع ثابت‌قدم ۲۰۲۴» است که از اواخر ژانویه آغاز شد. لیتوانی با منطقه «کالینینگراد» روسیه و متحد نزدیک این کشور یعنی بلاروس، مرز مشترک دارد.

برلین در اقدامی جداگانه، اوایل ماه جاری روند پیاده‌سازی برنامه‌ خود جهت استقرار دائمی یک تیپ زرهی مجهز را در لیتوانی آغاز کرد. مسکو این برنامه را تهدید و نیازمند اتخاذ «تدابیر ویژه» توصیف کرده است.

رزمایش ارابه‌ غول‌پیکر(Grand Quadriga۲۰۲۴) که قرار است تا پایان ماه مه به اتمام برسد، با مشارکت ۲۰۰ فقره ادوات و تسلیحات سنگین ارتش آلمان از جمله تانک‌های لئوپارد و پوما و همچنین خودروهای زرهی باکسر برگزار خواهد شد. ارتش لیتوانی پنجشنبه هفته گذشته در بیانیه‌ای نوشت که «محوریت این رزمایش جابه‌جایی دو لشکر از مرکز به شرق اروپا خواهد بود.»

کد خبر 6086557

دیگر خبرها

  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور