Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاباد- ايرنا- امام جمعه مهاباد با اشاره به خارج شدن ترامپ از تعهدات برجام گفت: هدف رئيس جمهوري آمريکا، فاصله انداختن بين مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران است که بايد با تلاش همگاني، اين توطئه را نيز نقش برآب کنيم.

به گزارش ايرنا ماموستا ملا قادر سهرابي در نماز جمعه اين هفته مهاباد افزود: دولت آمريکا با تحريم مي خواهد مردم ايران را تحت فشار قرار دهد و با اين اقدام در صدد ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: مردم با خون خود و شهادت فرزندانشان انقلاب اسلامي را به پيروزي رساندند و آن را حفظ کردند پس همواره در هر شرايطي پشت نظام و رهبري خواهند ماند.
وي با ابراز تاسف از اقدامات رئيس جمهوري آمريکا بيان کرد: تصميم هاي ترامپ بر خلاف خواسته مردم آمريکا و حتي متحدان اروپايي است.
امام جمعه مهاباد همچنين در خصوص انتقال پايتخت رژيم صهيونيستي به بيت المقدس گفت: اعتراض بحق و مسالمت آميز مردم فلسطين با کشته شدن 63 نفر از مسلمانان و زخمي شدن هزاران نفر توسط دولت آمريکا پاسخ داده شد.
به گزارش ايرنا `دونالد ترامپ` رئيس‌جمهوري آمريکا با وجود مخالفت هاي جهاني در 18 ارديبهشت ماه کشورش را از توافق هسته‌اي ميان ايران و شش قدرت جهاني خارج کرد و چند روز پيش پايتخت رژيم غاصب صهيونيستي را به بيت المقدس انتقال داد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد.
3093/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین وزارت خارجه فیلیپین روز چهارشنبه اعلام کرد ۱۸ ملوان این کشور که در نفتکش سنت‌نیکلاس حضور داشتند، به سلامت به کشور خود بازگشته‌اند.

۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد به‌دنبال تخلف کشتی «سوئز راجان» و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، نفتکش یاد شده با نام جدید سنت‌نیکلاس توقیف شد.

نفتکش سوئز راجان در اردیبهشت ۱۴۰۲ محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت و به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار آمریکا قرار داده بود.

ارتش همچنین اعلام کرد این نفتکش به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شده است.

فیلیپین اعلام کرد ملوانان این کشور به صورت گروهی به این کشور رسیدند و آخرین گروه ۶ نفره از آن‌ها، هفته گذشته وارد فیلیپین شدند.

دولت فیلیپین در بیانیه خود از جمهوری اسلامی ایران نیز تشکر کرده است.

کد خبر 840950 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه ایران و آمریکا فیلیپین

دیگر خبرها

  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا
  • ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد