Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@14:47:43 GMT

امضای سلطان شکلات پای تحریم های جدید مسکو

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۳۱۷۱

امضای سلطان شکلات پای تحریم های جدید مسکو

پترو پروشنکو، رئیس جمهوری اوکراین که به "سلطان شکلات" مشهور است، تصمیم شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین درباره اعمال تحریم های شخصی علیه اشخاص حقوقی و حقیقی روسیه را تصویب کرد. این قانون از لحظه انتشار اجرایی می شود.

ایران آنلاین / به گزارش سایت ریاست جمهوری اوکراین، شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین 12 اردیبهشت تحریم های جدیدی علیه اشخاص حقوقی و حقیقی روسیه وضع کرد که شامل نمایندگان مجلس این کشور هم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحریم های جدید در راستای فهرست تحریم های جدید وزارت خزانه داری آمریکا علیه روسیه که شش آوریل (17 فروردین) منتشر شد، وضع شده است.

در همین ارتباط پایگاه خبری شورای امنیت ملی و دفاعی اوکراین در بیانیه ای عنوان کرد: این تحریم ها به ابتکار کابینه وزیران، سرویس امنیتی و همچنین بانک ملی اوکراین به مدت سه سال یا به صورت نامحدود در ارتباط با اشخاص حقوقی و حقیقی روسیه لحاظ شده است.

پیشتر، پایگاه خبری رئیس جمهوری اوکراین اعلام کرده بود، تحریم های جدیدی علیه روسیه در پی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روسیه در شبه جزیره کریمه وضع شده است./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن و متحدانش به‌دنبال راه‌های جدید اجرای تحریم‌های کره شمالی

سفیر آمریکا در سازمان ملل امروز (دوشنبه) در میانه نگرانی از احتمال تقویت پیشبرد برنامه تسلیحاتی کره شمالی گفت، واشنگتن و متحدان به دنبال راه‌هایی جدید برای اجرایی کردن تحریم‌های شورای امنیت علیه پیونگ یانگ هستند.

به گزارش ایسنا، روسیه ماه گذشته میلادی تجدید فعالیت گروه کارشناسانی را که بر تحریم‌های کره شمالی نظارت دارند، وتو کرد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل در سئول است و قرار است به ژاپن برود که هدفش همکاری دو جانبه درباره تحریم‌ها و مسائل دیگر است.

واشنگتن، سئول و توکیو وتوی روسیه و رای ممتنع چین را مورد انتقاد قرار داده و کارشناسان نیز گفتند که این روند، اجرایی شدن تحریم‌ها علیه کره شمالی را تضعیف می‌کند.

توماس گرینفیلد در جریان دیدار با وزیر دفاع کره جنوبی گفت، پایان فعالیت گروه نظارت بر تحریم‌ها خلایی را در اجرای آنها علیه پیونگ یانگ ایجاد می‌کند و فرصتی را به کره شمالی در پیشبرد برنامه‌های موشکی و هسته‌ای می‌دهد.

سفیر آمریکا در سازمان ملل ادامه داد، ایالات متحده به دنبال‌های راه‌های جایگزین برای تحریم‌ها و همکاری با متحدانش از جمله کره جنوبی است.

وتوی روسیه پس از بهبود روابط بین مسکو و پیونگ یانگ در پی دیدار کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سپتامبر ۲۰۲۳ انجام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • چرا جنگ ایران و اسراییل به نفع روسیه نیست؟
  • اتحادیه اروپا نقض تحریم توسط کشورهای عضو را جرم‌انگاری کرد
  • واشنگتن و متحدانش به‌دنبال راه‌های جدید اجرای تحریم‌های کره شمالی
  • روسیه قصد محکوم کردن حمله تلافی جویانه ایران را ندارد
  • شادمانی از پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی
  • سفیر اسرائیل : روسیه حمله ایران را محکوم کند / مسکو: تل آویو حملات اوکراین به خاک ما را محکوم نکرد
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • لوکاشنکو: دلیلی برای امضای توافق صلح بین روسیه و زلنسکی نیست
  • شولتس برای مذاکره با پوتین شرط گذاشت