Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان شماره یک تیم ملی برزیل، در ایتالیا و رم خوشحال است.

طرفداری- آلیسون بکر، دروازه بان باشگاه رم، می گوید از شرایط خودش راضی است، اما فقط خدا می داند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد، از این روز به اخبار علاقه لیورپول و رئال مادرید، متمرکز نیست. آلیسون در گفتگو با پرمیوم اسپورت گفته است:

فقط خداوند می داند چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرلحظه را با جدیت سپری می کنم، مانند فصل قبل. هر روز در تمرینات و بازی ها تمام توانم را به کار می گیرم و قصد دارم در جام جهانی هم چنین باشم. سعی می کنم زیاد به آینده فکر نکنم. در رم خوشحالم و در حال حاضر به جام جهانی روسیه فکر می کنم.

باید سختکوش تر باشیم. امسال فصل خوبی بود، اما جامی نبردیم.  این واقعیت است. سوم شدیم، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم، اما چیزی نبردیم. این بدین معنی است که شاید بهترین تلاش خود را انجام ندادیم. باید فصل بعد بیشتر تلاش کنیم تا برای رم جام به دست بیاوریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم

مهاجم گلزن استقلال از زدن گل پیروزی‌بخش تیمش در هفته بیست‌وششم لیگ برتر ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گوستاوو بلانکو بعد از پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر و به ثمر رساندن گل پیروزی‌بخش تیمش، اظهار داشت: بابت این برد خوشحالم و توانستم به تیم کمک کنم.

نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • بلانکو: خیلی خوشحالم، برای تیمم خوشحالم / فیلم
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد