Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: ائمه جماعات، روحانیت، طلاب و مبلیغن دینی شهرستان آران و بیدگل با برگزاری تجمع اعتراض آمیز ، جنایات اخیر صهیونیست ها در روز نکبت را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، ائمه جماعات، روحانیت، طلاب و مبلغان دینی شهرستان آران و بیدگل با برگزاری تجمع اعتراض آمیز ، جنایات اخیر صهیونیست ها در روز نکبت را که در سناریویی مشترک با دولت آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض عهدنامه ها و مقررات انسانی و بین المللی صورت گرفت، محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تجمع که با حضور امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رؤسای مدارس علمیه و مسؤولان شهرستان آران و بیدگل در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، روحانیون و مبلغان دینی با فریاد های «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر امریکا»، «امریکا اسرائیل مرگت باد ننگت باد»، انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این همایش، جنایات اخیر صهیونیست ها را جنایت علیه بشریت خواندند و از دولت خواستند برای حمایت از حقوق مشروع و غصب شده فلسطین و مردم مظلومش از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

حمله نظامیان صهیونیست به معترضان فلسطینی در سالروز نکبت و انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی منجر به شهادت بیش از ۵۰ تن و مجروحیت بیش از دو هزار فلسطینی شد. 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: برجام دولت ماه رمضان نمایشگاه کتاب تهران مجلس مساجد خبرگزاری شبستان فلسطین انتقال سفارت آمریکا به قدس نماز جمعه آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل تجمع اعتراض آميز طلاب و روحانیون آران و بیدگل طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل‌ و آب‌گرفتگی در شهرستان‌های این استان از امدادرسانی به شهرستان‌های نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمدنوید متقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: امروز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ماه، گزارش سیل و آب‌گرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

گفتنی است، جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمای کاشان فردا به 47 درجه می رسد 15 توصیه‌ مهم هنگام وقوع سیل

دیگر خبرها

  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد