Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی هفته آینده برگزار می‌شود که براین اساس، کمیسیون اجتماعی روز دوشنبه، 31 اردیبهشت لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد را در دستور کار دارد.

کمیسیون اقتصادی، روز یکشنبه 30 اردیبهشت، ادامه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده را دستور کار دارد و سپس این کمیسیون در روز دوشنبه به بررسی سوال تعدادی از نمایندگان مجلس از ریاست جمهوری خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که روز یکشنبه، 30 اردیبهشت، بررسی آخرین اخبار و تحولات را در دستور کار خود قرار داده، اعضای این کمیسیون درادامه جلسات این روز به بررسی و استماع نتایج سفر دوره‌ای وزیر امور خارجه کشورمان درباره برجام خواهند پرداخت.

کمیسیون روز دوشنبه، 31 اردیبهشت به بررسی عملکرد پیام رسان‌‌های داخلی با حضور مدیران عامل ذی‌ربط می‌پردازد و سپس در این روز به بازدید از رآکتور هسته‌ای تهران می‌روند.

وزیر اطلاعات در روز سه‌شنبه، 1 خرداد، به دعوت جمعی از نمایندگان مجلس در کمیسیون سیاست خارجی حضور خواهد یافت تا به سوالات آن‌ها پاسخ دهد. همچنین در روز چهارشنبه 2 خرداد، اعضای کمیسیون به استماع گزارش وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

کمیسیون فرهنگی تصمیم دارد روز یکشنبه، 30 اردیبهشت، طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران را مورد بررسی قرار دهد.

این کمیسیون روز سه‌شنبه، 1 خرداد، بررسی طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیما را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا سیاست و اقتصاد وزارت امور شهدا و ایثارگران کمیسیون فرهنگی دستور کار کمیسیون های تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

‌ مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: این تسهیلات تا پایان خرداد ماه سال جاری قابل بهره‌برداری توسط متقاضیان است.

وی افزود: مشمولین ماده ۳ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اعم از جانبازان با هر درصد جانبازی، فرزندان و همسران شهدا، والدین شهدا و آزادگانی که تا کنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت مربوطه، ثبت‌نام و طی فرآیند لازم از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران بهره‌مند شوند. تسهیلات مزبور ۲۰ ساله و با نرخ ۴ درصد می‌باشد و پرداخت مابه‌التفاوت سود آن بر عهده دولت است.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ متأسفانه تسهیلات مسکن پیش‌بینی نشده بود اما با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و مساعدت و همراهی دولت در سال گذشته، عملیاتی و اجرایی شد.

وی در ادامه گفت: بر اساس تصویب نامه هیأت وزیران نرخ تسهیلات مسکن برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر ۶۰۰ میلیون، مراکز استان‌ها ۵۰۰ میلیون، شهرستان‌ها ۴۰۰ میلیون و روستاها ۳۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6090834

دیگر خبرها

  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • تقویم نجومی امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند