Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: خودم و سایر بازیکنان انگیزه زیادی داریم و حس می‌کنم برای جام جهانی آماده هستیم.

به گزارش ایسنا، رضا قوچان‌نژاد در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار کرد: بسیار خوشحالم که به تیم ملی اضافه شدم. خودم و سایر بازیکنان انگیزه زیادی داریم و حس می‌کنم برای جام جهانی آماده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بازی دوستانه و خداحافظی را قبل از جام جهانی در تهران داریم و از مردم خواهش می‌کنم به استادیوم آمده و ما را تشویق کنند چون آخرین بازی ما در تهران است و می‌خواهیم با یک حس و انرژی خوب به روسیه برویم و نتایج خوبی بگیریم.

او درباره رقیبانش در پست فوروارد بیان کرد: این رقابت برای کیفیت تیم ملی خوب است و هر چه بازیکن خوب بیش‌تری داشته باشیم، تیم ملی پیشرفت می‌کند. همه باید برای پست خودشان بجنگند و از این لحاظ سطح بازی بالا می‌رود. مطمئنم همه بازیکنان و خودم انگیزه زیادی داریم و حاضریم بجنگیم اما از همه مهم‌تر تیم ملی است. این که چه کسی بازی کند یا نکند، آقای کی‌روش تصمیم  می‌گیرد. مهم این است تیم ملی نتیجه بگیرد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: گروه سختی داریم اما فوتبال است و همه کار شدنی است. تمام تمرکزمان به خودمان است و می‌دانیم سه بازی خیلی سخت خواهیم داشت. با تیم‌های ترکیه، ازبکستان و یونان بازی دوستانه خواهیم داشت و محک خوبی است. در حال حاضر همه چیز مثبت است و بقیه بازیکنان هم کم‌کم به تیم ملی اضافه می‌شوند. روحیه همه نیز بالا بوده و بقیه‌اش دست خداست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تيم ملي فوتبال ايران رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام