Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@10:50:59 GMT

اینیستا: برای بازی آخرم دچار استرس شده ام

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۴۱۶۲

اینیستا: برای بازی آخرم دچار استرس شده ام

آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا مدعی شد که برای بازی آخرش در این تیم، دچار استرس شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاپیتان بارسا دیدار آخرش با این تیم را روز یکشنبه مقابل رئال سوسیداد انجام خواهد داد که همراه با جشن قهرمانی این تیم در لالیگا خواهد بود. حال اینیستا که پس از ۲۲ سال از بارسا جدا می‌شود،تایید کرد که برای این بازی دچار استرس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه با Rac1 گفت:

” برای یکشنبه شب استرس دارم و این را به اطرافیانم نیز گفته ام. وقتی به شما می‌گویند که پایان شما فرارسیده، به این تفکر عادت می‌کنید ولی وقتی زمانش برسد و با آن رو در رو شوید،اوضاع خیلی دشوار می‌شود. من دائما در حال فکر کردن هستم، افکارم را بررسی می‌کنم به آنها گوش می‌کنم بنابراین برای من این موضوع مثل یک پروسه است. اینکه سال اخر، سال دشواری بود و من نمی‌دانستم که قرار است در پایان فصل از بارسا جدا شوم، حقیقت دارد. وقتی فصل شروع شد، مطمئن نبودم که می‌خواهم ادامه بدهم یا نه.”

اینیستا ادامه داد:

” یادم نیست اولین نفر با چه کسی در این رابطه صحبت کردم، مسی، بوسکتس، آلبا، راکیتیچ، سوارز یا پیکه. مربی قبل از رئیس باشگاه از تصمیمم با خبر بود منتظر لحظه مناسب بودم که آن را منتقل کنم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آندرس اینیستا ایوان راکیتیچ جرارد پیکه جوردی آلبا سرخیو بوسکتس کاپیتان بارسلونا لوییس سوارز مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد. این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.


وی افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.
پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: رضا اسدی نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: این بازیکن نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.


ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: این بازیکن نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.


ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضورش او در ترکیب سپاهان در روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • همزمانی هفته های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!