Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد- امام جمعه مشهد گفت: طرف های اروپایی برجام برای ادامه توافق هسته ای گردن کلفتی می کنند و حاضر به دادن تضمین نیستند.
به گزارش خرداد و به نقل از خبرگزاری ها، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: این روزها مردم فلسطین به تصرف خانه خود اعتراض دارند و یک ناپاک جانی از آن سوی دنیا سفارت خود را به بیت المقدس منتقل می کند تا بگوید آنجا متعلق به اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این شرایط چند صد نفر کشته و زخمی می شوند و کودک شیرخوار در آغوش مادر خود جان می دهد و کسی در دنیا صدایش در نمی آید.سازمان ملل و شورای حقوق بشر هم که از ابتدا نمایشی بوده هیچ واکنشی نشان نمی دهد و همه این ها نشان از جاهلیت مدرن است.
علم الهدی با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: بعد از خروج آمریکا از برجام عده ای به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام هستند. یک گردن کلفت جانورصفت یک طرفه از قراردادی بیرون رفته است و رفته به بقیه می‌گوید ادامه دهید اما به شرطی که منافع ما تامین شود و انگیزه ما محقق شود و با سه کشور اروپایی که منادی دموکراسی و مدعی تمدن و ترقی هستند صحبت کرده‌اند و آنها نیز گفته‌اند شما راست می‌گوئید و بیانیه نیز صادر کرده‌اند و گفته‌اند باید این منافع مثل سرمایه‌گذاری آزاد باید برطرف شود و با کمال گردن کلفتی سر را بالا می‌دهند و می‌گویند ما تضمین نمی‌دهیم، می‌گویند حق با ایران است اما تضمین نمی‌دهیم. این بیانگر جاهلیت و از بین رفتن انسانیت است. این جاهلیت در برخی جریان‌های سیاسی داخل کشور ما نیز سرایت کرده است.
وی با اشاره به اینکه قصه برجام جلوی چشم همه است اظهار داشت: از روز اول مقام معظم رهبری فرمودند من به اینها اطمینان ندارم و مورد اعتماد من نیستند و جز ضرر و زیان چیز دیگری نخواهیم دید اما جلودار نیز نشدند و فرمودند اینها عمل نمی‌کنند بعد که پیمان بسته شد، مقام معظم رهبری هم خصوصی و هم در سخنرانی فرمودند این قرارداد در صورتی قابل اعتناست که رئیس جمهور امضا کند تمام تحریم‌ها را برداشته است.
امام جمعه مشهد افزود: رئیس جمهور آمریکا که امضا نکرد و این قرارداد در مجلس آمد و بررسی شد و عنوان شد که این درست نیست و گفتند قرارداد به ضرر است اما با یک جوسازی به تصویب مجلس رسید و امروز شکست خورده و با ضرر متوجه شده و سانتریفیوژ از کار انداخته شد و فناوری 20 درصدی کنار گذاشته شد و انتهایش نیز هیچ بود.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری برای اینکه راه باز باشد مسیر را باز گذاشتند تصریح کرد: اما امروز عده‌ای عناصر ناپاک می‌گویند اگر قرار است کسی بازخواست شود خود مقام معظم رهبری است و این همان جاهلیتی است که وارد کشور ما شده و برخی جریانات سیاسی ما را این جاهلیت فراگرفته و مقام معظم رهبری در موضع مظلومیتی مانند مظلومیت جدش یعنی حضرت علی(ع) قرار گرفته است.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رهبری فرمودند این پیمان عمل نمی‌شود و بعد بگویند گناه برجام به عهده ایشان است؟ این کسانی که این را می‌گویند با خوارج چه تفاوتی دارند؟ متاسفانه برخی دچار این جاهلیت شده‌اند. این شما متدینین هستید که باید بیدار باشید و تکلیف خود را با یک بصیرت کامل در این پهنه جاهلیت شکل گرفته، نشان دهید و پای ولایت و دین بایستید. برچسب ها: آیت الله سید احمد علم الهدی ، برجام ، امام جمعه مشهد

منبع: خرداد

کلیدواژه: برجام امام جمعه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرقد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور صبح امروز، سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین روز از هفته کارگر با شعار "کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا"، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته