Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکیش، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه گفت: امریکا دشمن ایران است و این بدعهدی نشان داد که به دشمن نمی توان اعتماد کرد.
وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند امریکا همیشه بد عهد و دروغگو بوده است و خروج آن از برجام یکبار دیگر ماهیت غیر قابل اعتماد بودن آن را نمایان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه کیش گفت: تنها مسیر پیشرفت و توسعه کشور حمایت از تولید ایرانی و توجه به اصل اقتصاد مقاومتی است.
وی گفت: برای ادامه مسیر احتمالی برجام جمهوری اسلامی ایران باید از طرف های اروپایی فرانسه، انگلیس و آلمان ، ضمانت های محکمی بگیرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده خطاب به مسئولان هم گفت: یکی از اهداف امریکا دامن زدن به اختلافات داخلی ایران است و همه جناحها، گروهها و مسئولان بدانند تنها اتحاد و همدلی نقشه های استکبار جهانی را بر هم می زند.
خطیب جمعه کیش در فراز دیگری از خطبه ها حلول ماه مبارک رمضان را به همه مسلمانان تبریک گفت و بهره گیری از برکات این ماه را به همه مومنان گوشزد کرد.
وی برپایی جشن استقبال از رمضان با حضور بانوان در کیش را یکی از برنامه های موفق سازمان منطقه آزاد کیش دانست و با مشارکت نهاد امامت جمعه کیش برگزار شد و از حضور پرشور بانوان در این مراسم قدردانی کرد.
امام جمعه کیش از بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و صداوسیمای مرکز کیش که نقش موثری در برپایی برنامه های فرهنگی دارند تقدیرکرد.
وی در پایان از حضور 20 مبلغ مذهبی در کیش خبرداد و گفت: این روحانیون از حوزه علمیه قم به کیش آمدند تا در ماه مبارک رمضان مردم را با احکام و مبانی دینی بیشتر آشنا کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: كيش نمازجمعه سازمان امريكا منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • «هفت» نیامده رفت!
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!