Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژرار کلومب، وزیر کشور فرانسه امروز جمعه در مصاحبه با کانال تلویزیونی "بی ام اف" اعلام کرد، پلیس این کشور یک حمله تروریستی را که قرار بوده با استفاده از سم "رایسین" یا بمب صورت بگیرد، خنثی و در این ارتباط دو برادر را دستگیر کرد.

ایران آنلاین /به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، وی اظهار کرد: مقام‌های فرانسه ابتدا در شبکه‌های اجتماعی رد یک سری فعالیت‌های افراط‌گرایانه را دنبال کردند و سپس دو برادر جوان را شناسایی کردند که می‌خواستند با استفاده از سم رایسین یا بمب، دست به حمله تروریستی بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت، این برادران اصالت مصری داشتند اما اشاره‌ای به ملیت آنها یا جزئیات بیشتر درباره زمان و مکان دستگیری آنها نکرد. او گفت که این دو نفر آموزش‌هایی درباره استفاده از سم رایسین برای حمله تروریستی دیده بودند. سم رایسین یکی از کشنده‌ترین سم‌های جهان است که سمیت آن هزار برابر از سیانور بیشتر است و مقدار ناچیزی از آن می‌تواند یک انسان بالغ را از طریق استشمام به کام مرگ بکشاند.

اطلاعات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است. این خبر چند روز بعد از آن منتشر می‌شود که یک افراط گر وابسته به داعش با چاقو پنج نفر را در مرکز پاریس مضروب کرد./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان با اتهام به افغانستان ناکامی خود را توجیه می کند

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی حکومت سرپرست افغانستان در ادامه‌ی تنش‌های لفظی میان کابل و اسلام‌آباد بخاطر مسایل امنیتی پاکستان و افزایش حملات تروریستی در این کشور گفته است که مقامات پاکستان با متهم کردن افغانستان، ناکامی‌های خود را توجیه می‌کنند.

مجاهد امروز پنج‌شنبه، نهم حمل به اظهارت وزیر دفاع پاکستان مبنی بر حضور پناهگاه‌های تروریسم در افغانستان واکنش نشان داده و گفته است که او با متهم کردن افغانستان از مسئولیت خود در راستای تامین امنیت فرار می‌کند.

خواجه محمد آصف، وزیر دفاع پاکستان روز چهارشنبه، هشتم حمل (یک روز پس از حمله‌ی خونین بر مهندسان چینی در این کشور) در شبکه اجتماعی ایکس نوشته است: منبع تروریسم در پاکستان، در افغانستان است.

طبق ادعای او، مقامات طالبان از آنچه که مخفی‌گاه‌های تروریسم در افغانستان خوانده می‌شود آگاه هستند و این گروه‌ها از افغانستان به‌منظور سکویی برای سازمان‌دهی حملات تروریستی در پاکستان استفاده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پاکستان با اتهام به افغانستان ناکامی خود را توجیه می کند
  • روسیه: نقش غرب در حادثه تروریستی مسکو مشخص شود
  • هشدار سفارت آمریکا درباره خطر ترور در فرانسه
  • تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو
  • اتهام رسانه فرانسوی به کیلیان امباپه و ستاره رئال
  • پژواک حمله تروریستی مسکو در پاریس
  • فیلم| محاکمه عاملان حمله تروریستی به سالن کنسرت در مسکو
  • مکرون از تلاش داعش برای انجام عملیات‌ تروریستی در خاک فرانسه پرده برداشت
  • نجات ۸ ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان/ تقابل جنگنده های روسیه با بمب‌افکن‌های آمریکا بر فراز دریای «بارنتز»/ حمله موشکی و پهپادی به پایگاه آمریکا در سوریه/ بالا بردن سطح هشدار تروریستی در سراسر فرانسه
  • (ویدئو) محاکمه عاملان حمله تروریستی به سالن کنسرت در مسکو