Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های نجات غریق قهرمانی کشور مردان و چهاردهمین دوره رقابت‌های بانوان یادواره "شهدای غواص مدافع حرم فدراسیون نجات غریق و غواصی" به میزبانی جزیره کیش برگزار شد .

بر اساس اعلام مسولان فدراسیون نجات غریق و غواصی، ۳۰۰ ورزشکار از ۳۱ استان در این مسابقات شرکت داشتند و منجیان غریق در رده سنی آزاد و در دو بخش ساحلی و استخری با یک دیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان و مجموع مسابقات هشت ماده پرچم در ساحل، ۹۰ متر سرعت در ساحل، ۴ در ۹۰ متر سرعت امدادی، ۲۰۰ متر با مانع، ۵۰ متر حمل آدمک، ۵۰ متر حمل با تیوپ، پرتاب طناب و ۴ در ۲۵ متر حمل آدمک امدادی در بخش مردان تیم‌های استان تهران و البرز با کسب امتیاز ۵۳ به صورت مشترک عنوان نخست را بدست آوردند، تیم توابع تهران با ۳۹ امتیاز دوم شد و تیم بوشهر با کسب ۳۶ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. در بخش بانوان نیز استان تهران با ۴۹ امتیاز جایگاه نخست را بدست آورد، استان البرز با ۴۳ امتیاز دوم شد و استان فارس با ۴۱ امتیاز عنوان سوم را کسب کرد.

حضور قهرمانان رشته‌های مختلف همچون دوومیدانی، شنا و سه گانه در مسابقات از جمله موارد قابل توجه بود.

به گفته مسئول کمیته مسابقات فدراسیون نجات غریق و غواصی نتایج این مسابقات یکی از ملاک‌های تاثیرگذار در دعوت ورزشکاران به اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی نجات غریق است و نفرات برتر با نظر اعضای کمیته فنی فدراسیون و مربیان تیم ملی به اردو دعوت می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز تیم ملی رقابت روابط عمومی سه گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی مردان کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک، طی روز‌های ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور در قالب ۲۱ تیم از ۲۰ استان کشور به میزبانی سالن شهید فهمیده در شهر زاهدان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
در پایان رقابتها: وزن ۶۰ کیلوگرم
۱- مهدی قره قاش، ۲- محمد خسروی، ۳- سعید طالبی نیا و محمد کاظم براتی (سوم مشترک) وزن ۶۶ کیلوگرم: ۱- مجید وحید بریمانلو، ۲- علی محمدی بریمانلو
۳- حسن گروهی و حسین پولادی (سوم مشترک)
وزن ۷۳ کیلوگرم: ۱- رضا احمدزاده، ۲- الیاس پاکدل،۳- مهران محمدی بریمانلو و احسان مهماندوست (سوم مشترک) وزن ۸۱ کیلوگرم: ۱- رامین احمدزاده، ۲- علی زحمت‌کش، ۳- علی عفتی و رضا پارساپور (سوم مشترک)
وزن ۹۰ کیلوگرم: ۱- امید تیزتک، ۲- پوریا مهنانی،۳- تورج چناری و امیرمحمد رمضانی (سوم مشترک) وزن ۱۰۰ کیلوگرم: ۱- مسعود قوی بازو،۲- حامد شاکری
۳- امید ساعدپناه و فردین شاهباز (سوم مشترک) وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: ۱-علیرضا نیک‌سرشت، ۲- محمدرضا وحدانی،۳- فرزین شاهباز و حسن روحانی (سوم مشترک) همچنین در رده‌بندی تیمی این مسابقات، تیم خراسان رضوی قهرمان شد، خراسان شمالی به مقام دوم رسید و سیستان و بلوچستان در رده سوم ایستاد.
نفرات برتر این مسابقات، خرداد ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند