Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مسترپلنی که قرار بود برای آماده‌سازی تیم ملی باشد تبدیل به مسترپلن مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین عصر امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال کشورمان و در آستانه دیدار دوستانه فردا شب شاگردانش برابر ازبکستان در جمع خبرنگاران گفت: یک سال پیش تصور می‌کردم جام جهانی مهم باشد اما الان نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرتغالی تیم ملی در مواجه با این پرسش که «چرا اینطور فکر می‌کنید؟»، اظهار داشت: دلیلش را از فدراسیون سؤال کنید!

وی در خصوص اینکه تیم ملی زمانی که با چهار بازیکن تمرین می‌کرد، برای هواداران نگرانی به وجود آمده بود، گفت: می‌توانید جواب این سؤال را از خود هواداران و یا اهالی فوتبال سؤال کنید.

کی‌روش در واکنش به این جمله که «حالتی که شما دارید ما را ناراحت می‌کند»، خاطرنشان کرد: شما چرا نگران شده‌اید؟! همه در کشور از این شرایط راضی هستند، پس چرا شما باید ناراحت باشید؟ روز قبل از بازی مقابل ازبکستان از من این سؤال را مطرح می‌کنید؟! این را باید 20 روز پیش می‌پرسیدید. وقتی که این سؤال را مطرح کردید فکر کردم که از لحاظ روحی یا فیزیکی ناسالم هستم و بابت این موضوع ترسیدم.

سرمربی تیم ملی کشورمان راجع به اینکه کی‌روش همیشه با قدرت حرف می‌زد و حالا چه شده که اینقدر ناامیدانه درباره تیم ملی صحبت می‌کند، یادآور شد: وقتی شما در یک مدت برعکس جهت رودخانه شنا می‌کنید شاید دیگر این معقول نباشد و شما به این نتیجه برسید که برگردید و به جهت رودخانه شنا کنید. اگر الان همه خوشحال هستند من هم خوشحال هستم. فدراسیون، سازمان لیگ، باشگاه‌ها و مربیان همه خوشحال هستند پس من هم خوشحالم.

کی‌روش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه جدا از نیمه خالی لیوان که عدم آماده‌سازی مناسب برای تیم ملی است، اما در نیمه پر تیم ملی ایران لژیونرهای خوب و آماده‌ای دارد که می‌توانند به وی کمک کند، خاطر نشان کرد: اگر شما می‌خواهید درباره شرایط فعلی لژیونرها حرف بزنید یک بحث هست و اگر می‌خواهید درباره روند آماده‌سازی آنها صحبت کنید، بحث دیگری است. منظور شما کدام است؟ آیا شما فکر می‌کنید چون چند بازیکن در اروپا داریم دیگر نیازی به آماده‌سازی نیست؟ این نقطه نظر من نیست و شما نمی‌توانید من را مجبور کنید تا نظرم را عوض کنم. بنده قبول می‌کنم این واقعیت را اما چرا باید دیگر برای آن لبخند بزنم یا گریه کنم. این درخواست فدراسیون است و من باید آن را قبول کنم.

وی همچنین در خصوص اینکه آیا هواداران با این وضعیت می‌توانند به تیم ملی در جام جهانی امیدوار باشند؟ اشاره کرد: بهتر است من پاسخ این سؤال را ندهم.

سرمربی تیم ملی کشورمان در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه روز گذشته مصاحبه‌ای از شما منتشر شد که تفاوت‌هایی با صحبت‌های حال حاضر شما داشت و اینکه دلیل این تفاوت چیست، یادآور شد: آن مصاحبه برای هفت ماه پیش بود.

کی‌روش درباره اینکه چرا صحبت‌هایش ناامیدکننده است، افزود: آقایان بیایید یک مطلب را شفاف مطرح کنیم. ما باید در زندگی همیشه امیدوار و با انگیزه بوده و توقع بهترین‌ها را داشته باشیم، اما تفاوتی وجود دارد. بعضی از افراد خودشان را بیشتر مستحق موفقیت‌ها می‌دانند. حالا آن افراد چه کسانی هستند؟ افرادی که بیشتر آماده می‌شوند. افرادی که بیشتر تعهد دارند اصولاً موفقیت بیشتری کسب می‌کنند. اینها افرادی هستند که در فوتبال خدا هم برای موفقیت‌شان به آنها کمک می‌کند. آقایان ما فردا یک بازی پیش‌رو داریم و از فردای این بازی تا روز 15 ژوئن که اولین بازی‌مان در جام جهانی است، سعی می‌کنیم بهترین آماده‌سازی را برای بازیکنان داشته باشیم.

وی ادامه داد: با این اوصاف اما بنده نمی‌توانم اتفاقات نادرستی را که رخ داده است، پنهان کنم. ما یک برنامه کامل با عنوان «مسترپلن» از یک سال پیش تهیه و تدوین کرده بودیم که فدراسیون آن را تأیید کرده بود و قرار بود اجرا شود. مسترپلنی که قرار بود برای آماده‌سازی تیم ملی باشد تبدیل به مسترپلن مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. من موافق این مطلب نیستم و فکر نمی‌کنم که اتفاق درستی بوده است، این در واقعیت رخ داده و حالا چرا باید در موردش حرف بزنیم. همه خوشحال بودند و الان هیچ مطلب دیگری ندارم که درباره‌اش حرف بزنم.

سرمربی تیم ملی کشورمان حرف‌های خود را اینطور ادامه داد: باید واقعیت‌ها را ببینیم و سعی کنیم بهترین دستاوردها را داشته باشیم. این یک تصمیم و گزینه بود که فوتبال ایران انتخابش کرد، من باید بپذیرم اما نمی‌توانید من را مجبور کنید که من از ابتدا موافق این موضوع بوده‌ام، من این سوال را از شما دارم، چرا تا امروز نگران این مطلب نبودید و چرا امروز نگران شدید؟ آبی که از زیر پل رد شود دیگر به آن بر نمی‌گردد. عذرخواهی می‌کنم اما این دوگانگی را متوجه نمی‌شوم، بحث را اینجا تمام کنید درباره این مطلب، آخرین روزی هست که حرف می‌زنیم، الان باید تمرکز‌مان روی آماده‌سازی بازیکنان باشد و سعی کنیم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کی‌روش درباره علت اضافه شدن سیدمجید حسینی به تمرینات تیم ملی و اینکه آیا این تصمیم به دلیل مصدومیت علی کریمی بوده است یا خیر، اظهار داشت: مجید حسینی از ابتدا در برنامه‌های‌مان بوده، اما الان علی کریمی مصدوم است و در اردوی نهایی ما حضور نخواهد داشت و به جام جهانی هم نخواهد رسید. مجید حسینی یکی از بازیکنانی بود که کادر تیم ملی بسیار برای ریکاوری او تلاش کرد همان‌طور که ما تلاش کردیم تا مصدومیت وریا غفوری، امید ابراهیمی و پژمان منتظری برطرف شود. مجید حسینی از ابتدا در برنامه‌های تیم ملی حضور داشت.

سرمربی تیم ملی کشورمان درباره پرسش دیگری مبنی بر اینکه ارائه پیشنهاد شش ماهه برای تمدید قرارداد با تیم ملی یا برنامه‌ریزی‌های نادرست برای آماده‌سازی دلیل صحبت‌های ناامیدکننده کی‌روش است، عنوان کرد: من حرف‌های ناامیدکننده‌ای نزدم. اگر شما در این مسیر حرکت می‌کنید دارید اشتباه می‌روید. من سعی کردم شفاف توضیح دهم. شما جام جهانی را در پیش دارید. سرمربیان سابق تیم ملی مثل ایویچ یا سرمربی کره جنوبی، عربستان یا دیگر تیم‌های آسیایی و آفریقایی حاضر در جام جهانی تماماً اعتقاد دارند بازیکنان داخلی این کشورها نیاز به آماده‌سازی بیشتری دارند. حتی قبل از جام جهانی گذشته تیم ملی یک اردوی سه هفته‌ای در آفریقا و یک اردوی خوب در اتریش و برزیل داشت، اما الان افرادی را شما دارید که فکر می‌کنند ایران مانند اسپانیا، پرتغال و آلمان به همین 15 روز برای آماده‌سازی زمان نیاز خواهد داشت.

وی یادآور شد: برای همین ما یک مسترپلن خاص را برای جام جهانی طراحی کردیم به همان دلایلی که شما بهتر می‌دانید، اما این برنامه برای حمایت از تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عوض شد. به خاطر خدا دیگر این سؤال را از من نپرسید. آقایان بنده منفی نیستم و بازیکنان هم منفی‌بافی نخواهند کرد. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در جام جهانی داشته باشیم، اما بعد از آن امیدواریم خدا به ما کمک کند و از فوتبال ما محافظت کند، لطفاً این مسئله آماده‌سازی را همین امروز و همین جا تمام کنید. به خاطر اینکه شما رسانه‌ها دیگر این حق را ندارید که این سوال را بپرسید. همه شما دیروز کجا بودید؟! خیلی ممنون که امروز آمده‌اید برای پرسیدن این سؤال‌ها، اما اکثریت شما تا به امروز کجا بودید؟! مانند بقیه افراد من هم الان خوشحال هستم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش فوتبال ایران ازبکستان دیدار دوستانه تمرین تیم ملی جام جهانی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال پسر آسیا از ۷ تا ۱۴ مرداد در بحرین برگزار خواهد شد.   در قرعه‌کشی این رقابت‌ها، ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه شد.   عادل غلامی که تاکنون استعدادیابی از نوجوانان ۱۰ استان را به پایان رسانده است، از ۲۲ بازیکن برای حضور در دومین اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.   البته این لیست باز خواهد بود و با توجه به برگزاری استعدادیابی از نوجوانان تهرانی در روز‌های پنج‌شنبه نهم و جمعه دهم فروردین، امکان افزوده شدن افراد واجد شرایط به اردوی آماده‌سازی وجود خواهد داشت.   دومین اردوی آماده‌سازی تیم والیبال نوجوانان کشورمان از ۱۵ تا ۲۸ فروردین ماه در خوابگاه شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی و تمرینات این مرحله نیز در سالن سایپا برگزار خواهد شد.    محمد امین رحیمی، مبین کلاسنگیانی، محمدامین ملکی، سید ابوالفضل سادات الحسینی، سیدحسین زمانی، ماهان برزکار، هاوار دست گشاده، نیما باطنی، متین قهرمانی، محمد مهدی برات‌زاده، رضا نورالهی، امیر محمد رفیعی‌راد، امیر نادری نورعینی، پرهام فدایی، حمیدرضا آستانی، محمد امین عرب یارمحمدی، پارسا نیازی، عبدالباسط شرقی، امیررضا سعادت ساری بیگلو، امیررضا رمضانی، عرشیا سعادتی و محمدطا‌ها سقلی بازیکنان دعوت شده به دومین اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۸ سال پسر ایران هستند.

دیگر خبرها

  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • تمرینات آماده سازی تایسون فیوری با پدرش پیش از جدال با اولکساندر اوسیک در عربستان / فیلم
  • آماده سازی پیوست فرهنگی شعار سال
  • آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • عکس/ آماده سازی افطار و گل آرایی استادیوم آزادی
  • ایده‌ها و طرح‌های فناورانه صنعت غذا حمایت می‌شوند
  • حمایت از پایان‌نامه‌های فناورانه حوزه صنایع غذایی
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!