Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:47:16 GMT

جاده هراز ریزش نداشت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۴۸۴۷

جاده هراز ریزش نداشت

عصر امروز جمعه کلیپی در شبکه های اجتماعی انتشار یافت که ریزش کوه در یکی از جاده ها را نشان می دهد . در این کلیپ دیواره صخره ای جاده در حجم بزرگی ریزش کرده و مسافران را در حال فرار نشان می دهد .
یوسف جغتا دقایقی پس از انتشار این کلیپ در تماس تلفنی خبرنگار ایرنا گفت که تصاویر انتشار یافته مربوط به جاده هراز نیست و ادعای این که کوه در جاده هراز ریزش کرده کذب است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام این که خودش امروز در چند مرحله از مسیر جاده هراز بازدید داشته و نیروهای راهداری هم در نقاط مختلف مستقر هستند ، افزود : متاسفانه فیلم ریزش کوه که اصلا مشخص نشده مربوط به کدام جاده ارتباطی در کشور و یا خارج از کشور است به جاده هراز و ریزش کوه در این جاه نسبت داده شده و باعث نگرانی و وحشت مسافران عبوری و مردم در ییلاقات بخش لاریجان شده است.
جغتا با بیان اینکه جاده هراز در حال حاضر باز است و تردد در آن جریان دارد ، گفت : هم اکنون شرایط جوی در منطقه آفتابی است و ترافیک هم پرحجم ولی روان است .
رییس اداره راه وشهرسازی لاریجان اضافه کرد : بر اساس برنامه ریزی های همیشگی پلیس راه کشور ، تردد کامیون‌ و کامیونت تا ساعت 24 امروز از جاده هراز ممنوع است.
حدود 110 کیلومتر جاده هراز در حوزه استحفاظی استان مازندران واقع است .
7327/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان مازندران پلیس راه ترافیک شبکه های اجتماعی مسافران موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل سامانه بارشی از روز گذشته در استان فعال شده بامداد امروز شدت گرفته است که منجر به مسدود شدن برخی از محورهای استان شده است.

وی افزود: محور گنبد کلاله محدوده پل بایلر به دلیل طغیان رودخانه موقت مسدود شد و محور گنبد به سمت مینودشت جایگزین این محور شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به اینکه سطح جاده‌های استان گلستان لغزنده است و پدیده مه گرفتگی در نقاط جنگلی وجود دارد، گفت: در محور توسکستان شاهد بارش برف هستیم و به دلیل تردد و حجم ماشین‌ها کار نمک پاشی در حال انجام است.

وی یادآور شد: رانندگان قبل از حرکت حتماً با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند و اطلاعات راه مطلع شوند.

کد خبر 6087158

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محور هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • جاده هراز مسدود شد