Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:01:24 GMT

پیکر حجت‌الاسلام‌ طباطبایی در قم تشییع و به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۵۰۰۶

پیکر حجت‌الاسلام‌ طباطبایی در قم تشییع و به خاک سپرده شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشیع و تدفین پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی عصر جمعه با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری و خیل عظیم مردم برگزار شد.

در این مراسم شخصیت‌هایی از جمله آیت‌الله سیداحمد خاتمی، آیت‌الله حسینی بوشهری، آیت‌الله عباس کعبی،‌ آیت‌الله علوی بروجردی، سیدمهدی صادقی استاندار قم، علما، فضلا، اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، طلاب و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مرحوم حجت‌الاسلام‌ طباطبایی پس از تشییع در تهران به قم منتقل و پس از اقامه نماز میت توسط آیت‌الله العظمی شبیری زنجانی از مراجع عظام تقلید در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

گفتنی است مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام طباطبایی جمعه شب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی استاد برجسته اخلاق عصر پنج‌شنبه بر اثر عارضه تنفسی و کبدی دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 4299975

منبع: مهر

کلیدواژه: قم مهر بوشهر ماه مبارك رمضان کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام خرم آباد بارش باران اشتغال مشهد بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، پیکر مطهر شهید پاسبان ظهر پنجشنبه از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر (عج) تربت جام بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار این شهرستان و مسؤولان نظامی و اجرایی محلی تشییع شد.

پس از اقامه نماز، پیکر مطهر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) تربت جام به خاک سپرده شد.

شهید معظم محمدابراهیم پاسبان در سال ۱۳۴۶ در تربت جام دیده به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی در قالب نیروی وظیفه سپاه پاسداران عازم جبهه و در پنجم دی ماه ۶۵ در منطقه آبادان بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به درجه جانبازی نائل شد.

سرانجام پس از تحمل سال‌ها رنج و درد ناشی از جراحات و عوارض شیمیایی در پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به آرزوی دیرینه اش رسید و شربت شهادت نوشید.

کد خبر 6088666

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)