Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندگی > سلامت - همشهری آنلاین:
وزیر بهداشت به مناسبت رحلت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش همشهري آنلاين، پیام تسلیت سيد حسن هاشمي، به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون امروز در میان آنان که بانگ رحیل، به دیار باقی خواندشان، حکمت پروردگار بر این قرار گرفت که ما از نعمت وجود استادی فرزانه و اندیشمندی متخلق به اخلاق الهی محروم شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین روز از ماه مبارک رمضان، روح بلند عالم وارسته حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی، به ملکوت اعلی پر کشید و از این پس، جای آن پیر فرزانه در میان هموطنان خالی خواهد بود، اما او مرد نکونامی است که نمیرد هرگز.

معلمی شریف که با کلام دلنشین و لحن شیرینش به ما آموخت، هیچ‎گاه حقیقت را در مسلخ مصلحت قربانی نکنیم و سخن حق را در هر جایگاهی بر زبان برانیم، اگر همین پرتو از آن وجود نورانی را در زندگی به کار بندیم، ما و او را بس.

به سهم خویش ضایعه فقدان آن زنده یاد را به خاندان محترم طباطبایی، هموطنان، دانش‌پژوهان، شاگردان و دوستدارانش تسلیت عرض می‌کنم؛ امیدوارم پروردگار منّان، ایشان را غریق رحمت و مغفرت خویش نموده با مولایش علی بن ابیطالب(ع) محشور گرداند.

در همین زمینه: پیکر حجت‌الاسلام طباطبایی تشییع شد | چهره‌های مطرحی که حضور داشتند حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی درگذشت

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری

رئیس جمهور در پیامی درگذشت معصومه حائری، فرزند آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد