Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواستگاری خلبان ایرانی از دختر فیلیپینی در هواپیما (عکس)

 

خواستگاری خلبان ایرانی از زن زیبای فیلیپینی در حین پرواز , سوژه رسانه ها شد . به گزارش ایران ناز مرد ایرانی که خلبان هواپیماست در حالیکه مشغول خلبانی بود از دختر خارجی که عاشقش بود خواستگاری کرد .خلبان ايراني يکي از خطوط هوايپمايي فيليپين در حين پرواز از دختر مورد علاقه اش خواستگاري کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

يک خلبان ايراني که در خطوط هوايي فيليپين مشغول کار است، در ابتداي يکي از پروازهاي داخلي از دختر مورد علاقه اش خواستگاري کرد.

 

مهرداد اميرکمالي، کاپيتان هواپيماي ATR72 سبو پاسيفيک فيليپين است.

 

 

مهرداد اميرکمالي درحال صحبت درباره دختر موردعلاقه اش با مسافران!

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه بازی‌ها برایمان فینال است

به گزارش قدس آنلاین، مهاجم استقلال در بازی با شمس آذر دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند. گرچه گل سوم آبی‌ها که توسط محمد حسین مرادمند به ثمر رسید نقشی کلیدی در پیروزی آبی‌ها داشت اما به هر حال دبل مهرداد محمدی در این میدان نشان داد جواد نکونام می‌تواند روی این بازیکن در بازی‌های آتی حساب بیشتری باز کند.

محمدی درحالی اکنون بیشترین گل را در استقلال به نام خود ثبت کرده که تا پیش از این گوستاوو بلانکو موفق شده بود با گلزنی‌های پی در پی تبدیل به مرد اول تیمش در خط حمله شود اما حالا مهرداد محمدی است که بیشترین تعداد گل را در استقلال به ثمر رسانده است و آمادگی این بازیکن در هفته‌های پایانی می‌تواند یک خبر خوشایند برای نکونام باشد تا استقلال با اتکا به این بازیکنان آماده در موقعیت مطلوبی که در صدر جدول قرار دارد،‌ همچنان حفظ شود.

مهرداد محمدی از به ثمر رساندن دو گل در جریان بازی با شمس آذر خوشحال است. او دراین باره گفته:« خدا را شکر که دوباره برای استقلال گل زدم. به این گل‌ها نیاز داشتم. امیدوارم تا پایان لیگ گلزنی من ادامه داشته باشد».

محمدی درباره اینکه تاکنون 6 بار موفق به گلزنی برای استقلال شده و اکنون بهترین گلزن استقلال محسوب می‌شود نیز این توضیحات را ارائه کرده است:« خدا را شکر. در درجه اول موفقیت استقلال اهمیت دارد و دردرجات بعدی گلزنی من. همان طور که گفتم امیدوارم تا پایان لیگ گلزنی من تداوم داشته باشد تا بتوانم به استقلال کمک بیشتری کنم. هدف ما ماندن در صدر جدول است و امیدوارم این موقعیت را به خوبی حفظ کنیم».

مهاجم استقلال درباره بازی‌های سختی که استقلال پیش رو دارد نیز این جملات را به زبان آورده است:« بازی‌ها سختی داریم. هر بازی مانند یک فینال است. بازی به بازی کار ما سخت‌تر می‌شود. دو هفته دیگر باید با تراکتور بازی کنیم. وظیقه داریم خودمان را به خوبی آماده و مهیای این بازی کنیم. امیدوارم بهترین نتایج برای استقلال رقم بخورد».

محمدی در مورد افت خودش در مقطعی از فصل هم می گوید:«به هر حال برای هر بازیکنی چنین مسائلی پیش می‌آید . ضمن اینکه به دلیل تعطیلی چندباره لیگ از نظر بدنی دچار مشکل شدم که تلاش کردم خودم را دوباره به تیم برسانم و آقا جواد به من اعتماد دوباره کردند».

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!
  • تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیما (فیلم)
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • این جنگنده بدون خلبان جنگید
  • اولین نبرد هوایی بین هواپیمای هوش مصنوعی و خلبان انسانی