Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهد با بیان اینکه شرایط و معادلات انسانی از بین رفته است، تاکید کرد: متاسفانه این جاهلیت قرن بیست و یک در برخی از عناصر و جریان‌های سیاسی داخلی هم سرایت کرده است. قصه برجام جلوی چشم همه است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مشهد گفت: جنایتی از سوی جنایتکاری رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جنگ شش روزه ژوئن ۱۹۶۷، قدس شرقی و کرانه باختری را غصب کرد. قدس غربی را قبلا تصرف کرده بود ولی در جنگ شش روزه، قدس شرقی را هم غصب کردند. کسانی که به سفر حج می‌رفتند از طریق زمینی به کرانه باختری می‌رفتند و به بیت‌المقدس‌ رفته و سپس به عتبات می‌رفتند.

وی ادامه داد: کسانی که از این سرزمین بیرون رانده شده‌اند، می‌گویند اینجا سرزمین ماست و این سرزمین را به خود ضمیمه نکنید ولی این افراد به باد گلوله می‌بندند، افراد را به خاک و خون می‌کشند و بچه شیرخواره را در آغوش مادرش تیر می‌زنند و کسی در دنیا نمی‌گوید چرا؟

اگر خواسته‌های ایران بحق است، پس چرا تضمین نمی‌دهید

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رایزنی‌های وزیر امور خارجه با مسئول سیاست خارجی اتحادیه و وزیران امور خارجه فرانسه، آلمان و انگلیس اظهار داشت: وزیر امور خارجه رفته است برای قراردادی که از نظر حقوقی لغو شده است، رایزنی کند و می‌گوید ما حاضریم این قرارداد را ادامه بدهیم ولی به شرطی که منافع ما حفظ شود.

علم‌الهدی افزود: با سه کشور اروپایی که منادی دموکراسی و مدعی تمدن و ترقی هستند، صحبت شده است و بعدش می‌گویند شما راست می‌گوید و ما سعی می‌کنیم منافع شما را تامین کنیم. بیانیه هم صادر کردند که خواسته‌های بحق ایران را بیان می‌کند و خواسته‌های ایران نیز ریز شده است ولی با کمال گردن‌کلفتی می‌گویند ما تضمین نمی‌دهیم. قباحت در این حد؟ اگر حق است پس چرا تضمین نمی‌دهید؟

جاهلیت قرن بیست و یک در برخی از عناصر سیاسی داخلی هم سرایت کرده است

وی با بیان اینکه شرایط و معادلات انسانی از بین رفته است، تصریح کرد: متاسفانه این جاهلیت قرن بیست و یک در برخی از عناصر و جریان‌های سیاسی داخلی هم سرایت کرده است. قصه برجام جلوی چشم همه است. از روز اول که دولت خواست که مسئله معاهده فناوری هسته‌ای را ببندد، رهبری از روز اول گفتند ما به اینها اعتماد ندارم و این مسئله نتیجه‌ای نداشته و چیزی جز ضرر ندارد ولی مردم دولتی را تعیین کردند که با این قرارداد می‌خواهد مشکلات را حل کند ولی من اعتمادی ندارم.

امام جمعه مشهد اضافه کرد: بعد قرارداد را بستند، بعد رهبری هم در جلسات خصوصی و هم در سخنرانی‌هایشان گفتند زمانی این قرارداد قابل اعتنا است که رئیس‌جمهور امریکا امضا کند که تحریم‌ها برداشته شود. این کارها نشد و در مجلس آمد و بررسی‌ شد. در این بررسی‌ها مشخص شد قرارداد به ضرر است ولی جریاناتی را ایجاد کردند که ناگهان این توافق را به تصویب رسیدند.

آدم مظلومیت آقا را می‌بیند، یاد جدش امیرالمومین (ع) می‌افتد

علم‌الهدی با بیان اینکه رهبری مسیر را باز گذاشتند ولی عده‌ای از عناصر ناپاک سیاسی می‌گویند در قضیه برجام اگر قرار است کسی بازخواست شود، آن فرد آقا است، خاطرنشان کرد: این نامردی و خیانت و جهالتی است که از دنیا وارد کشور شده و برخی از افراد را گرفته است. آدم مظلومیت آقا را می‌بیند، یاد جدش امیرالمومین (ع) می‌افتد.

وی ادامه داد: خوارج در صفین جلوی مالک اشتر را گرفتند و به در آخرالامر پیشنهاد حکمیت را به امیرالمومنین دادند و ایشان هم گفتند درست ولی امیرالمومنین را مجبور به حکمیت کردند ولی حکمیت شکست خورد ولی انها گفتند توبه کن مگرنه با تو می‌جنگیم و جنگ نهروان را ایجاد کردند.

امام جمعه مشهد افزود: آقا گفتند اعتماد به آنها نیست، شرط گذاشتند ولی عمل نکردند ولی می‌گویند گناه برجام با توست. آن جهالت به دنیا برگشته و این جاهلیت برخی از عناصر و جریان‌های ناپاک را گرفته است. شما متدینین باید بیدار باشید و تکلیف خود را با بصیرت کمال در این پهنه در برابر این جاهلیت بالا ببرید و پای دین و ولایت بایستید و دین و ولایت را از چنگ این نابکاری‌ها نجات بدهید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نماز جمعه برجام تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد گفت: آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است.

حامد امیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از شش ماه از حملات وحشیانه، ناجوانمردانه و ضد انسانی رژیم سفاک و اشغالگر قدس به غزه می‌گذرد و ده‌ها هزار انسان بی‌گناه که عموم آن‌ها کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع بوده‌اند آماج حملات ویرانگر این رژیم جعلی قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با این جنایت‌ها موجی از اعتراض گسترده در جهان علیه متجاوزان و جنایتکاران صهیونیست آغاز شده و تمام ابزارها و ظرفیت‌های نظام سلطه از جمله نهادهای حقوقی بین‌الملل و قدرت رسانه‌ای غرب، برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت‌ها مورد استفاده قرار گرفته و علی‌رغم همه این تلاش‌ها، صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها در جنگ روایت نیز در برابر موج آزادی‌خواهی شکست خورده و افکار عمومی در جهان اکنون بیش از هر زمان علیه آن‌ها و نظام سلطه بیدار شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد اضافه کرد: امروز عوامل صهیونیستی دیگر نمی‌توانند تظاهر به انسان‌دوستی کنند و افکار عمومی در جهان پی به ماهیت و خوی جنایت‌کار و وحشی صفت این رژیم برده‌اند.

امیری بیان کرد: دانشگاه و نهاد علم در تاریخ همواره آغازگر تحولات سیاسی و اجتماعی بوده و نفی استبداد و آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است که در این موضوع نیز شاهد انفجار و خروش وجدان‌های بیدار جوانان دانشجو علیه جنایت‌های ضد بشری و نسل‌کشی در غزّه بوده‌ایم که این جوشش جوانان نشانگر این بوده که دوران تحریف تاریخ و وارنه نشان دادن حقیقت توسط صهیونیسم با ابزار رسانه و سلطه‌گری به پایان رسیده و این موج بیداری که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا با برخورد، سرکوب و دستگیری گسترده اساتید و دانشجویان توسط مدعیان دروغین دموکراسی و آزادی بیان که نام دموکراسی را یدک می‌کشند، مواجه شده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد تصریح کرد: نفوذ جنبش‌های دانشگاهی در آمریکا و اروپا در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه به‌سرعت در حال گسترش است، اساتید و دانشجویان در این جنبش جهانی دانشگاهی و بشردوستانه در دفاع از کودکان، زنان و مردم مظلوم غزه به میدان آمده‌اند تا عاملان جنایت در غزه را وادار به پایان نسل‌کشی و جنگ در غزه کنند و همچنین این جنبش‌های دانشگاهی خواستار محاکمه و مجازات سران رژیم صهیونیستی هستند.

امیری اظهار کرد: این دانشگاه نیز همگام با سایر دانشگاه‌های کشورمان ضمن اعلام حمایت و همراهی خود از حرکت جنبش دانشگاهی، انسان دوستانه و بشردوستانه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و سایر کشورهای اروپایی، هرگونه سرکوب خشونت‌آمیز پلیس آمریکا و دیگر کشورها را محکوم کرده و خواستار حمایت جهانی دانشگاهیان از این جنبش دانشگاهی است.

وی خاطرنشان کرد: امید است در پرتو این بیداری جهانی و وجدان‌های پاک، شاهد نابودی رژیم جنایتکار، سفاک و وحشی صفت صهیونیست و رفع ظلم و زورگویی و ستم در جهان و حرکت در مسیر تعالیم و معرفت الهی باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویداد هنری بنت الهدی در البرز برگزار شد
  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • ببینید | ویدیویی پربازدید از انگلیسی صحبت کردن جمیله علم‌الهدی همسر ابراهیم رئیسی
  • علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • آقای علم الهدی! برای دفاع از حجاب از زن باده نوشی مثل منیژه دفاع می‌کنید؟