Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@21:43:19 GMT

هشدار سفیرایران به سودجویان روادید عمان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۵۴۴۵

هشدار سفیرایران به سودجویان روادید عمان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط، با هشدار به برخی سودجویان ،تاکید کرد: تمامی ایرانی‌ها براساس تسهیلات جدید سلطنت عمان، امکان دریافت روادید در فرودگاه مسقط را دارند.

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی اعلام کرد: امکان تهیه روادید برای تمامی ایرانی ها در فرودگاه مسقط وجود دارد و اتباع ایرانی نیازی به تهیه روادید یا وثیقه، پیش از سفر به عمان را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیپلمات ارشد ایرانی در عمان افزود: در حالی که از 10 روز پیش با موافقت دولت عمان، تمامی ایرانی ها امکان اخذ روادید در فرودگاه مسقط را دارند، برخی به دلیل بی اطلاعی در چرخه تهیه روادید یا وثیقه سفر، گرفتار واسطه ها شده اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی مراکز هم برای سودجویی و کسب منافع بیشتر با ترساندن مسافران مبالغی را تحت عنوان هزینه روادید یا وثیقه سفر از متقاضیان سفر به عمان دریافت می کنند.

سفیر ایران همچنین با اشاره به اقدام برخی ایرلاین های کشور در خصوص سوار نکردن مسافران عازم عمان که روادیدثبت شده در گذرنامه های خود ندارند، از آنها خواست با توجه به ایجاد تسهیلات جدید دولت عمان با این دسته از مسافران همکاری لازم را به عمل آورند.

نوری شاهرودی با بیان اینکه هزینه صدور روادید عمان که در فرودگاه دریافت می شود، همچنان بیست ریال عمانی است، تاکید کرد: مسافرانی که ریال عمانی در اختیار ندارد، می توانند به مراکزی که در فرودگاه در نظر گرفته شده است مراجعه و بدون معطلی نسبت به تبدیل پول اقدام کنند، لذا مسافران نگران این موضوع هم نباشند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر برای سفر اتباع ایرانی به ویژه بازرگانان به عمان نه نیاز به تودیع وثیقه و نه اخذ روادید «از مبدا» هست و دریافت هر گونه هزینه ای بابت این امور تخلف محسوب می شود. این شرایط مشمول تمامی ایرانیانی می شود که با گذرنامه معتبر جمهوری اسلامی ایران سفر می کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: روادید روادید عربستان اتباع ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولو،رهبران عمان و امارات متحده عربی با انتشار بیانیه‌ای، خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل و کاهش تنش در منطقه شدند.

این بیانیه پس از دیدار هیثم بن طارق، سلطان عمان از ابوظبی و دیدار وی با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی منتشر شده و روابط دو جانبه، تحولات جهانی و منطقه‌ای محور دیدار بن طارق و آل نهیان عنوان شده است.

در این بیانیه همچنین با تاکید بر اهمیت افزایش همگرایی منطقه‌ای میان کشور‌های همسایه به منظور تقویت اعتماد و ثبات و همچنین اشاره به افزایش تنش‌ها میان تهران و تل‌آویو، تصریح شده است: بن طارق و آل نهیان خواستار خویشتن‌داری طرف‌های درگیر به منظور دور نگه داشتن منطقه و شهروندان از خطرات ناشی از افزایش تنش هستند.


دیگر خبرها

  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است