Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@05:23:44 GMT

اعلام زمان دقیق اعزام‌های حج

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۰۶۰۱۲

صراط:

اکبر رضایی ـ معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت ـ اعلام کرد: پروازهای مدینه قبل از ۲۷ تیرماه تا ۱۹ مردادماه و پروازهای مدینه بعد از ۸ تا ۲۴ مردادماه انجام می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، او در نشست مدیران ستادی و استانی سازمان حج و زیارت گفت: ثبت‌نام حجاج در کاروان‌ها خیلی روان انجام شد و در همان روزهای نخست، ظرفیت کاروان‌ها به طور کامل تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی همچنین با اشاره به تاخیر در انجام معاینات پزشکی زائران، اظهار کرد: معاینات پزشکی نیز تا پایان هفته تکمیل می‌شود.

به گفته او، اشخاصی که مرحله پزشکی را پشت سر گذاشته‌اند امکان پرداخت پول باقی مانده حج را در این مرحله دارند که باید در مهلت تعیین شده انجام شود.

وی افزود: ثبت اطلاعات برای انجام مقدمات صدور روادید بعد از پایان معاینات پزشکی و واریز مرحله دوم هزینه حج صورت می‌گیرد.

رضایی کلاس‌های آموزشی زائران و عوامل را بسیار مهم دانست و گفت: مسؤولان ذی‌ربط باید حضور فعال و فیزیکی در کلاس‌های آموزشی حج داشته باشند و در آموزش مدیران و عوامل نیز باید دقت عمل صورت گیرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حج زیارت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴۵۰ کلاس درس در آذربایجان غربی

 مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هدف توسعه فضا‌های آموزشی سال گذشته ۴۵۰ کلاس درس در قالب ۱۰۰ مدرسه در مناطق مختلف استان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شد.

قهرمان رحمانی ادامه داد: در این مدت با نگاه ویژه استاندار آذربایجان غربی بیش از یک هزار ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضا‌های آموزشی اختصاص یافت که با جذب و هزینه این اعتبارات بخش زیادی از طرح‌های نیمه تمام مدرسه سازی در استان تکمیل و ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع برمساحت فضا‌های آموزشی افزوده شد.

وی سرانه فضا‌های آموزشی در استان را ۴ و ۲۲ صدم متر مربع اعلام و تصریح کمرد: این سرانه در میانکین کشوری ۵ و ۲۲ صدم متر مربع هست که برای رسیدن به این سرانه نیاز به احداث بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان است. 

ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی

 مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر یک هزار ۸۰۰ کلاس درس در استان با میانگین پیشرفت فیزیکی بالا ۳۰ تا ۸۰ درصد در دست ساخت است.

وی همچنین به روند بازسازی و ساخت مدارس تخریب شده شهرستان خوی در زلزله‌های این شهرستان اشاره کرد و افزود: در این شهرستان ۱۹ باب مدرسه خسارت دیده از زلزله با ۹۵ کلاس درس بازسازی و تحویل آموزش و پرورش داده شده است و ۱۴ باب مدرسه دیگر نیز با ۱۱۳ کلاس درس با مشارکت و همکاری خیران و با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در دست ساخت است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفت: در زلزله‌های خوی ۷۲ باب مدرسه ارزیابی شدند که ۳۵ باب مدرسه با ۱۱۳ کلاس درس به علت خسارت جزِئی بعد از تعمیرات تحویل آموزش و پرورش شدند.

 رحمانی با تقدیر از خیران مدرسه ساز استان در کمک به توسعه فضا‌های آموزشی تصریح کرد: تعهد خیران استان در جشنواره بیست و پنجم ۴۳۵ میلیارد تومان بود که ۹۵ میلیارد تومان آن محقق شده است.

به گفته وی در دو سال گذشته برای توسعه و تجیهز هنرستان‌ها و مدارس استان ۱۵۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اعزام بیش سه هزار یزدی به سرزمین وحی
  • ۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند
  • ضرورت احراز استطاعت زائران حج ۱۴۰۳
  • وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج گلستان مشخص شد
  • تعیین وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج در گلستان
  • بهره مندی بیش از ۳ هزار نفر از خدمات توانبخشی هلال احمر کردستان
  • خبر جدید از نتایج آزمون استخدامی معلمان | اعلام اولین روز فراخوان برای ارزیابی تکمیلی | دوره‌ آموزشی نومعلمان کی برگزار می‌شود؟
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • انجام معاینات پزشکی۶۸۳حجاج کردستانی/ارائه خدمات توانبخشی به۳۶۴نفر
  • ۸۰ درصد مدارس استان ایلام در برابر عوامل خطرساز ایمن شده‌اند