Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرهنگ و هنر در هفته گذشته با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به "نیم بها شدن بلیت سینماها در اکران ماه رمضان" و "پایان تولید ساخت ایران 2 در خردادماه" اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فرهنگ و هنر در هفته گذشته با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می توان به "نیم بها شدن بلیت سینماها در اکران ماه رمضان" و "صدور 240 حکم و محرومیت در نمایشگاه کتاب" اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیان دغدغه های گروه های تئاتری جوان و مشکلات تئاتر دانشجویی از زبان "امیر شمس" بازیگر نمایش رومولیت از دیگر اتفاقات مهم عرصه تئاتر در هفته جاری بود.

مجموعه رمضانی رهایم نکن پیام خانوادگی دارد/باز هم در نقش مادر ظاهر می‌شوم

مریم بوبانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره سریال "رهایم نکن" گفت: تا چندی پیش مشغول ایفای نقش در سریال رمضانی "رهایم نکن" به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور بودم که به تازگی ایفای نقش من در این مجموعه رمضانی به پایان رسیده است.

وی در  خصوص همکاری‌های پیشین خود با کارگردان سریال "رهایم نکن" افزود: با عسگر پور در 4 اثر دیگر نیز در گذشته همکاری داشته ام. تمام چهار اثر قبلی وی با اقبال عمومی روبرو بودند و بازخوردهای بسیار خوبی از سوی مخاطبان داشتند. امیدوارم سریال "رهایم نکن" که قرار است در ماه مبارک رمضان روی آنتن رسانه ملی برود نیز با استقبال زیاد و بازخورهای خوب از سوی مخاطبان همراه شود.

این بازیگر درباره نقشش در سریال رمضانی "رهایم نکن" اظهار کرد: نمی توانم بگویم در این مجموعه نقشی متفاوت دارم یا شبیه نقش های قبلی ام است اما با توجه به این که افق دید نویسندگانِ سریال در مورد افرادی به سن و سال من، نقشی فراتر از مادر نیست، در "رهایم نکن" نیز نقشی شبیه به این شخصیتها را بازی می کنم.

بوبانی در ادامه تصریح کرد: همواره سعی کرده‌ام به شخصیتهای ضعیفی که نویسندگان خلق کرده اند قدرت داده و نوع نگاهشان به زندگی را به گونه دیگری نشان دهم  که امیدوارم در "رهایم نکن" محقق شده باشد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

تئاتر ایران در کشمکش ولنگاری فرهنگی/تئاتر افسار گسیخته به کجا می‌رود؟

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، تئاتر و عرصه هنرهای نمایشی طی سالیان گذشته با حاشیه های فراوانی روبرو بوده است. حواشی بسیار زیادی که به دلیل نبود نظارت و برنامه ریزی مناسب فرهنگی به شکلی افسار گسیخته ادامه دارد.

مشکلات روز تئاتر از جمله ورود تهیه کنندگان غیر تئاتری به عرصه هنرهای نمایشی باعث شده تا وضعیت نمایش کشور به نوعی از دست اهالی تئاتر خارج شده و به دست دلالان سپرده شود. این حضور افراد غیر تئاتری به تئاتر، هنر نمایش را از یک منظر والا و قابل تامل به کالایی بفروش مبدل کرده است.

مرکز هنرهای نمایشی بعد از برداشتن چتر حمایتی خود از گروه های تئاتری آنها را ناگزیر به سمت تهیه کنندگان غیر تئاتری سوق داده است. بدون شک نبود حمایت های مالی و معنوی از گروه های تئاتری باعث شده تا چرخه نظارت و ارزیابی در تولیدات تئاتری نیز کمرنگ شود.

***حرف رکیک می‌زنند تا مخاطب تئاتری جذب کنند

کریم اکبری مبارکه نویسنده، بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص وضعیت فعلی هنر نمایش و برخی آثار روی صحنه تئاتر کشور گفت: حضور در تئاتر امروز برای من بسیار سخت شده زیرا اینگونه نمایش را نمی‌فهمم. با مشاهده بسیاری از آثار نمایشی به واقع آزار می‌بینم و همه چیز برای من رنگ می‌بازد.

بازیگر نقش ابن ملجم در سریال "امام علی (ع)" در همین راستا افزود: در بسیاری از آثار نمایشی حرف های زشت و رکیک می زنند و شوخی های مبتذل می کنند تا تماشاگر جذب شود. این تولید کنندگان نمایش وظیفه هنرمند را به کلی فراموش کرده‌اند و برای فروختن به هر کاری دست می زنند. همه فراموش کرده‌اند که این هدف هنر نبوده و نیست و من به همین دلیل دیگر در این فضا نمی توانم کاری انجام دهم.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

 


عنایت بخشی از نبودش در سینما ناراحت نیست/با این فیلمهای مبتذل همان بهتر که نباشد


خبرگزاری میزان- فیلمنامه نویس سینما گفت: "عنایت بخشی" از کم کاری‌های سالیان اخیر خود اصلاً ناراحت نیست چون بخشی از شخصیت بالایی در سینما برخوردار بوده و نمی تواند در هر کاری بازی کند.

سیمین بازرجان فیلمنامه نویس و عضو انجمن فیلمنامه نویسان ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص غیب طولانی خود و همسرش "عنایت بخشی" گفت: خودتان خبر دارید که کیفیت آثار بسیار پایین آمده و از طرفی سینما در دستان جوانان افتاده و کار برای پیشکسوتان خیلی کم شده است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

جرایم واقعی جیم کری از جمعه اکران می‌شود/بازگشت قدرتمند مرد سینمای کمدی

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "جرایم واقعی" با بازی "جیم کری" بازیگر افسانه ای سینمای کمدی هالیوود از جمعه همین هفته اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "جرایم واقعی" با بازی "جیم کری" بازیگر افسانه ای سینمای کمدی هالیوود از جمعه همین هفته اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

 


مدیریت در بخشهای مختلف سینما باید اصلاح شود/ پایان تولید ساخت ایران 2 در خردادماه


خبرگزاری میزان- بازیگر و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون گفت: مدیریت در بخشهای مختلف اعم از پروانه ساخت، پروانه نمایش، شورای صنفی نمایش و اکران اشتباه است و باید اصلاح شود والا سینما هر روز به وضعیت بدتری دچار می شود.

محسن کیایی بازیگر و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان با گلایه از وضعیت اکران "لونه زنبور" گفت: من هیچ رضایتی درباره اکران "لونه زنبور" ندارم. شرایط اکران فیلمها افتضاح است. فیلمهایی که در اکران خوب می فروشند کنار گذاشته می شوند و آثار جدید را به اکران اضافه می کنند اما سالن در اختیار آنها نمی گذارند. اکران موجود بیشتر باعث فیلم سوزی شده است. لونه زنبور می توانست به راحتی بالای 15 میلیارد تومان فروش کند اما شرایط ناعادلانه اکران مانع این فروش شد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 


محمد علیزاده روی صحنه می رود/طنین عشقم این روزا در آمل


کنسرت محمد علیزاده روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه در دو نوبت 19:00 و 21:30 در سالن اریکه آریایی آمل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت خود در آمل با طرفدارانش دیدار می کند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 


ماه عسل و خندوانه به استقبال ماه رمضان می‌روند/پخش دو برنامه محبوب مردمی از پایان هفته

خبرگزاری میزان- "ماه عسل" و "خندوانه" دو برنامه اصلی و پر مخاطب ماه رمضان امسال از اواخر هفته جاری پخش خود را از شبکه های سه و نسیم آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، شروع ماه مبارک رمضان امسال با دو برنامه پر مخاطب تلویزیون مواجه شده است "ماه عسل" که طبق معمول هر سال با اجرای احسان علیخانی مهمان خانه های مخاطبان می شود و از طرفی "خندوانه" با اجرای رامبد جوان و جناب خان که مدتی از رسانه ملی دور بود، این بار پخش فصل جدید آن با شروع ماه مبارک رمضان مواجه شده تا شب‌های رمضانی دلنشینی را برای مخاطبان رسانه ملی رقم بزند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

نگاه کن و اسکار به آثار فقط سیاسی است/ساخت فیلم برای جشنواره‌های خارجی سیاسی به چه قیمتی؟

خبرگزاری میزان- کارگردان سریال "موسی (ع)" گفت: سابقه برگزاری این جشنواره ها در دوره های پیشین نشان داده که تنها نگاه سیاسی در انتخاب آثار از کشورهای مختلف برای آنها مطرح است و همواره از این فیلم ها حمایت کرده و مورد توجهشان قرار می گیرد.

جمال شورجه نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص نگاه سیاسی جشنواره های خارجی همچون اسکار و کن به آثار گفت: من همواره اعتقاد دارم که فیلم‌هایی که از هر کشوری در جشنواره های خارجی پذیرفته می شوند کاملاً با نگاهی سیاسی انتخاب شده و جایزه هم می گیرند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

دغدغه خاله شادونه در خصوص انس کودکان با فرهنگ ایرانی اسلامی/ماه مبارک رمضان هم روی آنتن سیما هستیم

ملیکا زارعی مجری برنامه کودک در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره فعالیتهای خود گفت: برنامه "خاله شادونه در دهکده کوهستانی" هر هفته در روزهای فرد از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین در ماه مبارک رمضان این برنامه متوقف نخواهد شد و ادامه خواهد داشت.

وی در همین راستا افزود: داستان برنامه ما از این قرار است که خاله شادونه در فضای یک دهکده کوهستانی به سر می برد و بچه ها که آمدن به کوهستان برایشان سخت است تصمیم می گیرند با کمک امدادگران به کوهستان رفته و با خاله شادونه همراه شوند.  دو عروسک به نام وامبولا و لامبولا در کنار خاله شادونه حوادث خاصی را برای او در کوهستان ایجاد می کنند، همچنین پدر و چهار برادر خاله شادونه در قسمتهای مختلف او را همراهی می کنند. 

بازیگر نقش برنامه کودک "خاله شادونه در دهکده کوهستانی" درباره جزئیات بیشتر برنامه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: فضای برنامه آنچنان مرتبط با ماه رمضان نیست بلکه در قالب موضوعات کودکانه، مفاهیم آموزشی برای بچه ها، همدلی، آموزش مسئولیت پذیری، کمک کردن به همنوع و بی تفاوت نبودن به دیگران است.

زارعی درباره لزوم تولید برنامه هایی با محتوای تربیت و آموزش به کودکان توضیح داد: تولید و پخش برنامه هایی با موضوع آموزش به کودکان امری ضروری است و فکر می کنم باید به آنها بیشتر از سایر گروه های سنی توجه شود به ویژه که خانواده ها مشغول زندگی روزمره خود هستند و از توجه به دغدغه های بچه ها دور شده اند. 

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

 

سکانس گریه مهین ترابی به شدت متاثرم کرد/مخاطبان پایان سریال آنام را دوست داشتند

سامیه لک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره سریال "آنام" گفت: همه افراد دوست دارند که همیشه زندگی در حالت خوب و خوش پیش رود اما این اتفاق نمی افتد، بنابراین در سریال سازیهایمان نیز باید واقع بین باشیم. زندگی علاوه بر خوشی تلخی هایی نیز دارد که باید در برخی سریالها نشان داده شود و چگونگی مواجه شدن با این بخش از زندگی نیز به مخاطب ارائه شود که در سریال "آنام" چنین امری به کار گرفته شد. پایان بندی سریال آنام پیام ویژه ای برای مخاطب داشت و حتی ممکن است اتفاقات خوب و مثبتی بعد از پایان سریال برای مخاطب رقم خورده باشد. 

وی درهمین راستا افزود: شاید بسیاری از مخاطبان فکر کنند که اگر "آنام" غم انگیز به پایان نمی رسید بهتر بود اما مهمترین نکته ای که وجود دارد این است که سریال آنام و پایان آن تلنگری برای مخاطبان است با این پیام که بعضی اوقات ممکن است کسانی که در کنارمان هستند و قدرشان را نمی دانیم به سرعت از دست روند بنابراین باید تا دیر نشده حواسمان و رفتارمان نسبت به آن ها بیشتر و بهتر باشد. به شخصه از پایان "آنام" راضی بودم به خصوص با توجه به بازخوردهای مردم از سریال، پیام خوبی مننتقل شد و نسبت به آن حس خوبی داشتند.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

خندوانه از امروز با دکور جدید و متفاوت ضبط خود را شروع می کند/رایزنی شبکه تماشا برای پخش سریال‌های جدید

امیرعباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره برنامه "خندوانه" گفت: ماه رمضان را در پیش داریم و با توجه به کنداکتورهای برنامه شبکه نسیم که زمان پخش برنامه ها تعیین شده است امروز گروه تولید برنامه خندوانه ضبط برنامه خود را شروع می کند.

وی درباره دکور سری جدید برنامه خندوانه اظهار کرد: لوکیشن برنامه "خندوانه" پیش از این در مکان دیگری بود و با توجه به فضایی که برنامه خندوانه در فصل گذشته در اختیار داشت دکورها طراحی شده بود اما در این فصل با توجه به این که این گروه به مکان جدیدی برای ضبط برنامه منتقل شده اند بالطبع دکورها و فضای "خندوانه" نیز تغییر خواهد کرد و مخاطبان شاهد برنامه خندوانه در فضا و دکورهای جدید و متفاوت خواهند بود.

مدیر روابط عمومی شبکه نسیم درباره شکل کار و اجرا در فصل جدید برنامه "خندوانه" بیان کرد: برنامه خندوانه در این فصل فضایی متفاوت تر از گذشته را تجربه می کند و رامبد جوان در کلیپ آنونس برنامه خندوانه این مسئله را با بیان این مطلب که در این فصل مخاطبان فضایی شاد و جدیدتر را خواهند دید منتشر کرده است.

اشرف ادامه داد: قطعا حضور جناب خان در فصل‌های پیشین خندوانه با نظر گروه کارشناشی و شخص رامبد جوان بوده است و در این فصل نیز همین روند ادامه داشته و چگونگی حضور جناب خان در خندوانه به نظر رامبد جوان در مقام کارگردان و سید علی احمدی در مقام تهیه کننده برمی گردد. 

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

دل خونی از وضعیت موسیقی کشور دارم/از شنیدن برخی ترانه‌ها خجالت می‌کشم

محمد گلریز خواننده موسیقی انقلابی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه موسیقی گفت: واقعیت امر من سالهاست بازنشسته شده‌ام اما متاسفانه از وضعیت حال حاضر موسیقی ایران دل خونی دارم.

وی نبود آثار ارزشی در موسیقی روز ایران معضلی بزرگ خواند و افزود: از نظر من جای خالی سروده های انقلابی و ارزشی به شدت در موسیقی روز ایران احساس می‌شود. مسئولین فرهنگی بارها به تولید آثار انقلابی در موسیقی تاکید ورزیده اند و به نظرم باید این مقوله جدی تر پیگیری شود.

خواننده قطعه "بانگ آزادی" با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب تاکید کرد: این روزها جهان درگیر یک جنگ نرم فرهنگی است و ما باید در این عرصه غافل نباشیم زیرا زمانه بسیار مهمی را پشت سر می گذاریم.

وی با تاکید بر حضور پرتعداد خوانندگان در عرصه موسیقی اضافه کرد: این روزها می بینیم که تعداد خوانندگان به شدت زیاد شده است. من نمی گویم که این تعدد خواننده بد است اما باید دید این خوانندگان چه چیزی را می خوانند. شعر و ترانه یک آهنگ باید در راستای انقلاب بوده و به درد این مردم بخورد. من نمی فهمم این ترانه‌ها چه چیزی هستند که خوانندگان آنها را می‌خوانند.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

 

امروزه خانواده تهیه‌کنندگان بازیگران روز سینما شده‌اند/موفقیت بازیگر در تئاتر مثل سراب است/محوطه تئاتر شهر فضای ناسالمی دارد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "امیر شمس" بازیگر موفق این روزهای تئاتر نزدیک به هفده سال پیش فعالیت خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد و هم اکنون بعد از گذشت این سالها در نمایش "رومولیت" به کارگردانی "مصطفی کوشکی" و "هستی حسینی" با چهره های مطرحی همچون مهدی پاکدل و بهناز جعفری همبازی شده است.

وی که پیش‌تر جایزه جشنواره های تئاتر دانشجویی و تجربه را به دست آورده سال گذشته به عنوان یکی از پرکارترین بازیگران تئاتر ایران معرفی شد اما امسال بسیار محتاطانه تنها در یک اثر تاکنون به ایفای نقش پرداخته است.

شمس سال پیش در آثاری همچون "کوریولانوس"، "هجوم"، "مجلس مختلف خوانی" و "آشویتس زنان" به ایفای نقش پرداخت اما با وجود درخشش در اکثر این آثار در جشنواره فیلم فجر نامزد نشد.

به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان طی گفت‌وگویی مشروح با شمس به شرح و بررسی مشکلات و مسائل روز تئاتر و بازیگری پرداخته است.

میزان: این روزها تب بازیگر شدن قشر عمده ای از جامعه مخصوصاً جوانان را در بر گرفته است. به نظر شما دلیل این قضیه چیست؟ آیا حضور یکباره بسیاری از چهره های جدید در آثار باعث این امید شده است؟

شمس: نمی دانم این را باید امید به بازیگری خواند و یا توهم بازیگر شدن اما به نظرم یکی از دلایلش حضور بازیگرانی است که بدون هیچ تلاشی وارد این عرصه شده اند. شما به سینما می روید و با چهره ای روبرو می شوید که نه سوادی دارد و نه سابقه ای را می توان از او در بازیگری پیدا کرد.

بعد که به دنبال چگونگی حضور او در فیلم می روید می بینید که این بازیگر پسرعمو، برادر و بالاخره یکی از آشنایان تهیه کننده فیلم است. یکی دیگر از دلایل اشتیاق همگانی به بازیگری جذابیت و رسیدن به شهرت بازیگری است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر شمس جمال شورجه اخبار سینمای ایران سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۰۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت

علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، ضمن اظهار خرسندی از همزمانی جشن ۳۴ سالگی شرکت با آغاز مدیریت وی، هلدینگ ثمسکن را تولیدکننده اصلی‌ترین محصول مورد نیاز مردم دانست و گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری‌ای مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت یکصد هزار واحد مسکونی با نگاه به ظرفیت و توان مجموعه اشاره کرد و گفت: این پروژه با سبدی تحت سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد.

وی ادامه داد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

جعفری گفت: همگی باید تلاش کنیم تا برند ثمسکن به برترین برند کشور در حوزه تخصصی خود مبدل شود و بتواند علاوه بر بازار داخلی در خارج از کشور نیز به خوشنامی فعالیت کند. چه بسا این امکان با توجه به ظرفیت‌های مهندسی و سرمایه‌گذاری شرکت وجود دارد.

وی افزود: هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک معظّم مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم.

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود