Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری پنجشنبه در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و کار مهمی برای باشگاه سابق خود انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس روز گذشته در دفتر این باشگاه حاضر شده بود. در حالیکه در ابتدا به نظر نمی آمد هدف نوری چنین باشد، مشخص شد که این هافبک باسابقه بیش از ٨٠ درصد از طلب خود را بخشیده و اعلام کرده هیچوقت از باشگاه پرسپولیس شکایت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار نوری در این مقطع از زمان که قرمزها با محرومیتی هم مواجه هستند، برای طرفداران و باشگاه پرسپولیس می تواند بسیار ارزشمند باشد

محمد نوری سابقه بازی در تیم‌های هما، سپاهان اصفهان، صبای قم پرسپولیس  المسیمیر قطر، تراکتورسازی تبریز و پارس جنوبی جم را دارد. وی ۲۷ بازی و ۴ گل ملی در کارنامه دارد. او در شهرآورد ۷۹ام، گل اول تیمش را به ثمر رساند. او در سال ۱۳۹۴ با قراردادی یک‌ساله به تیم المسمیر قطر پیوست ولی فصلی ناموفقی داشت و همراه این تیم به لیگ دسته یک قطر سقوط کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی تبریز پارس جنوبی جم باشگاه پرسپولیس پارس جنوبی جم پرسپولیس تهران تراکتورسازی تبریز سپاهان اصفهان محمد نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در این فصل با انواع و اقسام مصدومیت بازیکنانش مواجه شده و حالا که در قسمت پایانی رقابت‌ها قرار داریم هم همچنان این ماجرا در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی ادامه دارد و برخی بازیکنان این تیم در حال رفت و برگشت به اتاق دکتر تیم و مراکز فیزیوتراپی هستند.
پس از بهبود بازیکنانی نظیر پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو که در طول مسابقات مصدومیت‌های ریز و درشتی داشتند، در حال حاضر وضعیت سه بازیکن کلیدی تیم همچنان در ابهام قرار دارد که محمد دانشگر، رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد و فرشاد احمدزاده هستند. 

در این بین بعید به نظر می‌رسد که شاهد حضور محمد دانشگر و رضا اسدی در ترکیب یا فهرست سپاهان در مصاف با پرسپولیس باشیم، اما فرشاد احمدزاده و محمدجواد حسین‌نژاد با پشت سر گذاشتن مصدومیت در آخرین دیدار طلایی‌پوشان به عنوان یار جانشین وارد زمین شدند و حالا احتمالا یکی از تصمیمات مهمی که مورایس و دستیارانش در مصاف با پرسپولیس باید اتخاذ کنند این است که آیا امکان حضور این دو بازیکن تکنیکی در ترکیب اصلی وجود دارد یا خیر که امکان این حضور اصلا کم نیست.

دیگر خبرها

  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو