Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی با انتشار پستی دوباره به تیم ملی و کی‌روش طعنه زد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی با انتشار پستی دوباره به تیم ملی و کی‌روش طعنه زد. علی کریمی با انتقاد از بازی دوستانه تیم ملی ایران برابر ازبکستان نوشت:

این بازی شاید به پریدن بهتر بازیکنان ایرانی برابر رونالدو کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریمی در ۳ مهر ۱۳۹۳ رسماً به عنوان دستیار کیروش در تیم ملی ایران معرفی شد. کریمی در چند اردوی تمرینی تیم ملی ایران در کنار کیروش کار کرد اما در ۹ دی ۱۳۹۳، ساعاتی پیش از پرواز تیم به استرالیا برای شرکت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ از سمت خود کناره‌گیری کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی تیم ملی کیروش تیم ملی ایران تیم ملی تیم ملی ایران سرمربی تیم ملی علی کریمی کیروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان امروز در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم ملی هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی خود دست یافت.

جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه به منظور شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، دو باخت و سه برد ثبت کردند.

هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند بعد از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم‌های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.

تیم ملی کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت‌ها دست یافت و نسبت به سال گذشته یک پله صعود کرد.

ملی پوشان جوان هاکی روی یخ ایران در این رقابت‌ها دومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کردند. ایران در دوره قبل در بین شش تیم ششم شد و امسال در بین 10 تیم شرکت کننده از کشورهای ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت، امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو با کسب سه برد و دو باخت مقام پنجمی این رقابت‌ها را از آن خود کرد تا به پشتوانه این جوانان شایسته آینده خوب هاکی روی یخ زودتر از حد تصور فرا برسد.

ازبکستان و تایلند هم گروه ایران که جلوی صعود تیم ایران به جمع چهار تیم را گرفتند امروز در فینال برای مدال طلا و نقره مسابقات در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • حذف سریال «حشاشین» از تمام سکوهای ایرانی 
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد