Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بازار ارز در هفته ای که گذشت با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود، به گونه ای که نرخ دلار، یورو، درهم امارات و پوند انگلیس که به عنوان ارزهای پرمعامله در بازار محسوب می شوند با نوسان شدیدی روبه رو شدند.

دلار از ابتدای هفته ای که گذشت به دلیل تک نرخی شدن ارز با نرخ چهار هزار و 200 تومان در بازار آزاد داد و ستد شد و تا پایان هفته با تغییر همراه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورو، درهم امارات و پوند انگلیس نیز مانند دلار در روند معاملاتی هفته ای که گذشت با نوسان همراه بودند، نرخ یورو در ابتدای هفته هفت هزار و 942 تومان بود در حالی که روز یکشنبه با روند کاهشی همراه شد و به قیمت هفت هزار 875 تومان رسید، قیمت یورو روز دوشنبه به روند کاهشی خود ادامه داد و با 493 تومان کاهش با نرخ هفت هزار و 382 تومان معامله شد و در روز سه شنبه روند معاملاتی قیمت یورو تغییر کرد و با 137 تومان افزایش به قیمت هفت هزار و 519 تومان رسید، قیمت یورو در روز چهارشنبه 188 تومان افزایش داشت و با قیمت هفت هزار 707 تومان معامله شد، قیمت این ارز در روز پنج شنبه که آخرین روز معاملاتی هفته بود 147 تومان کاهش داشت و با قیمت هفت هزار و 560 تومان معامله شد.

درهم امارات در ابتدای هفته با قیمت یک هزار و 784 تومان معامله شد و در پایان هفته به قیمت یک هزار و 740 تومان رسید.

این گزارش می افزاید، قیمت پوند انگلیس در اولین روز معاملاتی هفته گذشته هشت هزار و 878 تومان بود و در پایان هفته با نرخ هشت هزار و 800تومان داد و ستد شد.

* جدول زیر قیمت چهار ارز پرطرفدار را در هفته‌ی سپری شده نشان می‌دهد که رنگ سبز، نشان دهنده‌ی بیشترین قیمت و رنگ قرمز، نشان دهنده‌ی کمترین قیمت ارز موردنظر است.

401

قیمت ارز قیمت دلار قیمت ارز در بازار آزاد قیمت یورو قیمت پوند انگیس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت ارز قیمت دلار قیمت ارز در بازار آزاد قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی نشان از نوسان قیمتی بسیار این کالا دارد. البته وضعیت در بازار گوشت مرغ و تخم مرغ مناسب است و امید است مدیریت تثبیت قیمت این کالاها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
کالای اساسی قیمت هفته جاری قیمت هفته گذشته
گوشت مرغ ۷۸-۸۲ ۷۸
گوشت مرغ بدون کمر ۷۷-۸۰ ۷۴.۸۰۰
گوشت مرغ با کمر ۶۷-۷۹ ۵۹.۸۰۰
گوشت چرخ کرده مرغ ۱۳۰-۱۸۲ ۱۳۰
قزل آلا ۱۶۸-۱۸۴ ۱۷۴-۱۸۴
میگو پرورشی ۳۹۰-۴۵۰ ۳۹۰
میگو دریایی ۷۹۰ ۷۹۰
تخم مرغ دولتی (شانه ۳۰ عددی) ۷۹-۱۱۰ ۶۹-۸۹
کد خبر: 1229628 برچسب‌ها قیمت مرغ

دیگر خبرها

  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • پیش‌بینی بورس در هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و پالایشی‌ها در این هفته
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول
  • پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟