Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@08:57:46 GMT

وحید شرور معروف تهران در جشن آزادی از زندان دوستش را کشت!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۱۰۷۲

حوادث رکنا: شرور سطح یک تهران در جشنی که یکی از دوستانش برای آزادی وی برگزار کرده بود مرتکب قتل شد و از محل گریخت.

ساعت‌20 شامگاه چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه مأموران کلانتری 163 ولنجک به قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل Murder تهران خبر دادند حادثه‌ای خونین در یکی از خانه‌های محل رقم خورده‌است.

با حضور بازپرس و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مشخص شد مردی 35 ساله با اصابت ضربات چاقو کشته و دو نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور تیم جنایی در بیمارستان مجروحان حادثه Incident مورد تحقیق قرار گرفتند. یکی از آنها گفت: که عامل حادثه وحید.‌م نام دارد که از اوباش سطح یک تهران است.

او توضیح داد: چند ماه قبل وحید در جریان درگیری با پلیس با اصابت گلوله از ناحیه پا هدف قرار گرفت و بازداشت شد. وحید اما خیلی زود موفق شد با سپردن وثیقه از زندان Prison آزاد شود. وی ادامه داد: امشب مقتول که از دوستان وحید بود برای آزادی او یک مهمانی برگزار کرده‌بود.

هنگام برگزاری مهمانی و بعد از صرف مشروب بود که وحید و مقتول با هم مشاجره کردند. مشاجره آنها وقتی بالا گرفت وحید با چاقو چند ضربه به مقتول وارد کرد. ما قصد میانجیگری داشتیم که در جریان درگیری زخمی شدیم، اما مقتول به علت شدت جراحت فوت شد. مأموران در ادامه وحید را دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.

سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: وحید از اوباش سطح یک تهران است که بارها به اتهام نزاع دستگیر و روانه زندان شده بود. او آخرین بار توسط پلیس امنیت عمومی و پس از اصابت گلوله دستگیر و روانه زندان شده بود که پس از آزادی Freedom مرتکب قتل می‌شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

الناز شاکر دوست بدون آرایش در طبیعت شمال + عکس

وقتی در خانه اش بلا سرم می آورد از من فیلم گرفت!

کتک زدن وحشتناک یک مرد توسط یک زورگیر و دزد خیابانی در مقابل مردم+ فیلم

طرح نمایندگان مجلس برای خروج از برجام / برای ادامه برجام مشورتی با رهبری صورت نگرفت

اصغر فرهادی در کن منشوری شد! + فیلم و عکس

وقتی در خانه اش بلا سرم می آورد از من فیلم گرفت!

تنها یک زن راز خطرناکترین مرد شهر مشهد را می دانست! + عکس

با تولد بچه راز ازدواج مخفیانه ام لو رفت

دختر 11 ساله بودم که مجبور به پذیرفتن یک مرد شدم + عکس

فوری / تیراندازی در مرکز تفریحی ترامپ

نامزد دختر 18 ساله فقط 20 روز با او بود / هومن زن مطلقه را به او ترجیح داد

شوخی جناب خان با جهانگیری و طعنه به روحانی + فیلم

لباس 40 میلیون تومانی بازیگر مشهور زن گرانترین لباس کن+عکس

همسر شهاب حسینی به زیبایی تولد را تبریک گفت + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت قتل Murder حادثه Incident زندان Prison آزادی Freedom اخبار حوادث قتل جوان تهران جشن آزادی از زندان عکس فیلم زن ایران دختر حوادث تهران تجاوز حوادث پلیس حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ دو روز پیش و در تاریخ هفتم ادیبهشت ماه خبری مبنی بر جراحت یک شهروندی در پی درگیری با یکی اراذل و اوباش در محدوده خیابان انقلاب تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار گرفت.

مهر در خبری نوشت:وی با اشاره به تحقیقات اولیه ماموران در محل گفت:‌ بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهم با استفاده از یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی در خیابان انقلاب کرده و پس از جراحت یک شهروند از محل متواری شده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اظهارکرد:‌ در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد. پس از آن ماموران با حضور در مخفیگاه این فرد شرور در محدوده میدان نیلوفر این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

راستی با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرارگرفته و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه زندان شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900689

دیگر خبرها

  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • شکایت خواننده معروف به پلیس فتا | گرداننده صفحه اینستاگرام دستگیر شد
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد