Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@22:46:09 GMT

دستگیری شرور شیطان صفت شرق تهران در حمام + عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۱۰۸۸

رکنا: شرور خطرناک شرق تهران پسران نوجوانی را اسیر اقدام شوم خود کرده بود که در آخرین سناریوی شیطانی اش در حمام دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه رکنا، 6 تیرماه سال جاری 2 پسر جوان در شرق تهران همزمان با هم در تماس به پلیس 110 از ماجرای گرفتار شدن دوستانشان در ارسارتگاه شرور شیطان صفت خبر دادند.
ماموران در این مرحله به سراغ 2 جوانی که ادعای مشابه داشتند رفته و مشخص شد یکی از دوستان شان با ارسال پیامکی از گرفتار شدن در دام شرورشیطان صفتی خبر داده و در خواست کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همین کافی بود تا ماموران با در دست داشتن آدرس مخفیگاه این شرور شیطان صفت وارد عمل شوند اما وقتی پلیس به جلوی در مخفیگاه این جوان رسید با صحنه عجیبی روبرو شد.
مرد جوانی که صاحبخانه مفخیگاه او بود ادعا کرد که شرور شیطان صفت در خانه نیست و هیچ اطلاعی از آدم ربایی و اقدام شوم ندارد.
ماموران که با حرفهای مرد صاحبخانه مرموز بودن برای بررسی و تحقیقات بیشتر وارد خانه شدند ابتدا هیچ اثری از او و پسر ربوده شده به دست نیامد تا اینکه یکی از ماموران احساس کرد که داخل حمام کسی پنهان شده و زمانیکه قصد داشت در حمام را باز کند مرد صاحبخانه ادعا کرد که دختر مورد علاقه اش در حمام است.
ماموران در این لحظه منتظر ماندند تا دختر جوان از حمام بیرون بیاید اما هر چه زمان می گذشت خبری از دختر جوان نبود تا اینکه ماموران با اصرار و اقدامات پلیسی موفق شدند تا او که در حمام پنهان شده بود را مجبور به باز کردن قفل در حمام کند.
زمانیکه در حمام باز شد شرو جوان با چاقویی که در دست داشت پسر نوجوان را در دست گرفته بود اما راهی جز تسلیم شدن نداشت.
پسر نوجوان به ماموران گفت: ساعت 5 عصر داخل فضای سبز محله مان نشسته بودم که متهم به سراغم آمد و درباره یکی از بچه محل ها سوالاتی کرد که گفتم بی اطلاعم که ناگهان یقه ام را گرفت و با تهدید چاقو مرا به داخل خانه ای کشاند.
ترسیده بودم و تهدید می کرد که جواب گوشی موبایلم را ندهم که در فرصتی که داشتم ماجرای ربودنم را به دوستانم اطلاع دادم و زمانیکه این شرور جوان قصد داشت در حمام خانه دوستش مرا هدف نیت شومش قرار دهد پلیس به کمکم آمد.
بدین ترتیب متهم که یکی از شرورهای شرق تهران است به دستور بازپرس برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند 2 جوان دیگر در دام این شرور شیطان صفت گرفتار شده اند که یکی از آنها به ماموران گفت: متهم یکی از راذل اوباش محله مان است و 4 بار مرا با تهدید هدف آزار و اذیت قرار داد و ادعا کرده بود اگر از این ماجراها به کسی حرف بزنم مرا خواهد کشت به همین خاطر سکوت کردم اما او دست بردار نبود تا اینکه با مراجعه به پلیس راز این اقدامات شیطانی را فاش کردم.
بدین ترتیب رضا 33 ساله برای افشاگری پیش روی بازپرس قرار گرفت و گفت: به خاطر شرارت ها و درگیری هایم ضربات زیادی به سرم خورده بود و به همین خاطر دچار بیمارس سرع شدم و روز حادثه ناگهان دچار حمله عصبی شدم و از پسر نوجوان کمک خواستم و او مرا تا خانه دوستم همراهی کرد و نمی دانم چرا ماموران به سراغم آمدند.
این شرور سعی داشت با داستانسرایی خود را بی گناه معرفی کند و به خبرنگار رکنا گفت: این داستان ها برای انتقام گیری از من است. چون در گذشته افراد زیادی را کتک زده ام دشمن پیدا کردم و حالا می خواهند با این ادعاها زندگی ام را خراب کنند.
او وقتی دید همه از ماجرای دستگیر شدنش در حمام خبر دارند ادعا کرد که پلیس دروغ می گوید من خواب بودم که ماموران به سراغم آمدند.
بنا به این گزارش، با توجه به اقدامات سیاه این جوان شرور و اثبات حرفهای شاکیان پرونده، او در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد و احتمال می رود طعمه های دیگری در دام این شیطان صفت گرفتار شده باشند که تحقیقات تکمیلی در این پرونده به دستور بازپرس  ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

وقتی در خانه اش بلا سرم می آورد از من فیلم گرفت!

کتک زدن وحشتناک یک مرد توسط یک زورگیر و دزد خیابانی در مقابل مردم+ فیلم

طرح نمایندگان مجلس برای خروج از برجام / برای ادامه برجام مشورتی با رهبری صورت نگرفت

اصغر فرهادی در کن منشوری شد! + فیلم و عکس

وقتی در خانه اش بلا سرم می آورد از من فیلم گرفت!

تنها یک زن راز خطرناکترین مرد شهر مشهد را می دانست! + عکس

با تولد بچه راز ازدواج مخفیانه ام لو رفت

دختر 11 ساله بودم که مجبور به پذیرفتن یک مرد شدم + عکس

فوری / تیراندازی در مرکز تفریحی ترامپ

نامزد دختر 18 ساله فقط 20 روز با او بود / هومن زن مطلقه را به او ترجیح داد

شوخی جناب خان با جهانگیری و طعنه به روحانی + فیلم

لباس 40 میلیون تومانی بازیگر مشهور زن گرانترین لباس کن+عکس

همسر شهاب حسینی به زیبایی تولد را تبریک گفت + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث حوادث تجاوز آزار و اذیت شرور دستگیر شرق تهران شیطان صفت حمام عکس فیلم زن ایران دختر حوادث تهران تجاوز حوادث پلیس حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان