Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@06:01:41 GMT

تیام جانشین مهاجم ونزوئلایی الهلال می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۱۲۳۷۶

تیام جانشین مهاجم ونزوئلایی الهلال می‌شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه الهلال عربستان قصد ادامه همکاری با «جلمین ریواس» مهاجم ونزوئلایی خود را ندارد و این بازیکن در لیست فروش الهلال قرار گرفته است. ریواس یکسال دیگر با الهلال قرارداد دارد ولی این باشگاه عربستانی قصد دارد این بازیکن را به یکی از کشورهای عربی منتقل کند.

جدایی ریواس از الهلال می تواند به شایعات حضور «مامه تیام» مهاجم سنگالی استقلال در الهلال رنگ واقعیت ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیام باوجود اینکه با استقلال قرارداد دارد اما بندی در این قرارداد گنجانده که با پرداخت 200 هزار دلار می تواند از جمع آبی پوشان جدا شود.

گفته می شود الهلال پیشنهاد بالایی به تیام داده و این بازیکن هم برای حضور در این تیم عربستانی مشتاق است.

کد خبر 4298903 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: الهلال عربستان تیم فوتبال استقلال تهران مامه تیام تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران انتخابی تیم ملی تیم الجزیره امارات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال الجزیره امارات امیر قلعه نویی کارلوس کی روش ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۱۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود

قرارداد مارکو رویس با دورتموند تمدید نخواهد شد.

طرفداری | مسیر مارکو رویس و دورتموند پس از 12 سال از هم جدا می شود.

با اعلام مارکو رویس و باشگاه دورتموند، با توافق بین بازیکن و باشگاه، قرارداد این ستاره آلمانی با زنبورها تمدید نخواهد شد. در نتیجه مارکو رویس در تابستان و پس از اتمام قراردادش با دورتموند، بازیکن آزاد خواهد بود و فصل آینده را در تیمی دیگر سپری می کند. مارکو رویس در 12 سال حضور خود در دورتموند، 424 بازی برای این تیم انجام داده و 168 گل و 128 پاس گل ثبت کرده است. همچنین این بازیکن با دورتموند موفق به کسب دو قهرمانی دی اف بی پوکال و سه قهرمانی سوپرجام آلمان شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • مرد سال آسیا در خانه کعبه + عکس
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • عکس| مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود